پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ساعت ۸:۱۷

المپیاد بازی‌های بومی محلی فاروج در دهه فجر

فاروج من-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج از اجرای مسابقه بازی‌های مختلف بومی محلی طی دهه فجر در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش فاروج من؛ علی‌اکبر کیوان در گفتگو با خبرنگار فاروج من گفت که یکی از اهداف ما در اداره ورزش و جوانان فاروج ایجاد نشاط، شادابی و تحرک در میان نسل جوانی است که به‌واسطه بازی‌های رایانه‌ای فعالیتشان بدنی آن‌ها کم است.

کیوان بازی‌های پرتحرک و دست جمعی را عاملی برای تقویت کارگروهی در میان نسل جوان دانسته و ادامه داد همواره سعی کرده‌ایم تا در کنار سایر ورزش‌های فعال در شهرستان اهمیت ویژه‌ای به بازی‌های بومی محلی داده و در نشر و گسترش آن کوشا باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج از برگزاری این مسابقات در دهه فجر خبر داد و گفت که در این ایام به جهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور جوانان و ورزشکاران و دانش آموزان مسابقات بومی محلی مختلفی را در دو شهر فاروج و تیتکانلو به‌صورت مجزا برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد در روز 17 بهمن‌ماه در شهر تیتکانلو این مسابقات در رشته‌های غلط لاستیک، کلش کشی، طناب‌کشی، روپایی دانش‌آموزی و تیراندازی با پلخمون و این مسابقات در رشته‌های دارت، روپایی، طناب‌کشی و پنالتی هوشمند نیز 18 بهمن‌ماه در شهر فاروج برگزار خواهند شد.

کیوان در پایان ‌بر اهمیت ایجاد تحرک و نشاط در بین مردم تأکید کرده و از تمام شهروندان شهرستان فاروج درخواست کرد تا با حضور در این‌گونه برنامه‌ها، نسل کودک و نوجوان را بیشتر با این بازی‌ها آشنا سازند.

 

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک