شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ساعت ۰:۸

افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای چری در دهه فجر

فاروج من-مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فاروج با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده‌شده برای دهه فجر از افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای چری در این ایام خبر داد.
افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای چری در دهه فجر,

به گزارش عصراترک به نقل از فاروج من ؛ مجید معتمدی در گفتگو با خبرنگار فاروج من گفت که آموزش‌وپرورش همچون سنوات گذشته با توجه به گستردگی کار جلسات متعددی را برگزار کرده و هماهنگی‌های لازم را برای برپایی جشن‌های باشکوه ایام دهه فجر انجام داده است.

معتمدی ادامه داد برنامه‌های مختلفی با هماهنگی فرمانداری و سایر ادارات و دستگاه‌های شهرستان آماده‌شده که در موعد مشخص‌شده اجرا خواهد شد، در کنار آن خود آموزش‌وپرورش نیز برنامه‌های خاص خودش را برای این ایام تدارک دیده است.

مدیر آمورش و پرورش شهرستان فاروج عطرافشانی مزار شهدا، حضور دانش آموزان مدارس مختلف شهرستان در نماز جمعه، نمایشگاه مدرسه انقلاب، مسابقات خوشنویسی، جشن کاروان انقلاب را بخشی از برنامه‌های فرهنگی این اداره برای این دهه دانست و گفت که روز شنبه 14 بهمن‌ماه در تمامی مدارس سطح شهرستان با حضور نماینده و روسای ادارات زنگ انقلاب به صدا درخواهد آمد.

معتمدی در ادامه گفت که مدرسه شش کلاسه روستای چری که با کمک خیرین ساخته‌شده است نیز در این دهه بهره‌برداری شده و افتتاح خواهد شد همچنین کلنگ ساخت مدرسه روستاهای آرمودآغاجی، یام و تبریان نیز در این ایام زده خواهد شد.

 

انتهای پیام./

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک