جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ساعت ۰:۶
نگاهی به وضعیت ایجاد شغل توسط با‌نک های شهرستان جاجرم؛

ازپروندهای برگشتی مشاغل خانگی تا روزهای آخر سال تولید و اشتغال

ایجاد شغل، رفع موانع تولید ،کاهش آمار بیکاری، اعطای تسهیلات تولیدی ، رفع فقر و ... جملاتی زیبایست که هر روزه در جلسات مسئولین استانی و شهرستانی به کرات شنیده می شود ولی آیا در عمل چیزی قابل رویت یا ملموس دیده میشود.
ازپروندهای برگشتی مشاغل خانگی تا روزهای آخر  سال تولید و اشتغال,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری جاجرم، ایجاد شغل، رفع موانع تولید ،کاهش آمار بیکاری، اعطای تسهیلات تولیدی ، رفع فقر و ... جملاتی زیبایست که  هرروزه در جلسات مسئولین استانی و شهرستانی به کرات شنیده می شود ولی آیا در عمل چیزی قابل رویت یا ملموس دیده میشود.


همین چند وقت پیش بود استاندار محترم از ممانعت پلمپ شدن واحدهای تولیدی استان توسط بانک ها سخن گفت وهمچنین در ماه های گذشته بود که درخواست ها وخواهش های همکاری بانک های شهرستان با افراد متقاضای تسهیلات شغل  توسط نماینده دولت در شهرستان سخن به میان آمد و درهفته های گذشته هم از اختصاص ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۶ درصد سهم استان خراسان شمالی توسط بخشدارمحترم دررسانه ها متعاقبآ منتشرشد.


اما آیا به راستی نمایندگان دولت دراستان خراسان شمالی  چقدر توانسته اند مدیران ومدیران عامل بانک های استان را بعد گذشت ۱۱ ماه از بیانات رهبری معظم انقلاب در نامگذاری سال تولید اشتغال با خود همراه کنند!؟
زمانی که  خبر ها از برگشت های پی درپی پروندهای مشاغل خانگی  به ادارات و سازمان های مربوطه توسط مدیران بانک ها  وهمچنین سختگیری بیش از پیش کارشناسان بانک های عامل در قیمت گذاری وثیقه های ضمانتی افراد متقاضی تسهیلات وعدم تبعیت از قانون به بخشنامه های دولتی مبنی بر پرداخت تسهیلات بهین یاب به تولید کنندگان ورشکسته در یک ماه مانده به پایان سال تولید اشتغال به گوش وچشم می بینیم و می شنویم دیگر چه انتظاری می توان داشت که قطب های اقتصاد مقاومتی شهرستان به مانند کشاورزی، دامپروری، تولیدهای پوشاک و لباس و کاسبان شهرستان جاجرم به این سخنان اعتماد کنند.
اعتمادی که به علت عدم نظارت و بی اعتنایی به مدیران دولتی شهرستان از برگشت میلیاردها اعتبارات تولیدی توسط مدیران غیربومی و بومی بانک های شهرستان بدلیل نداشتن دید وسیعشان در تولید وعدم اعتماد به جوانان به راحتی از دست میرود.


چطور میتوان دم از ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت زد زمانی که  مدیران فعلی حتی  نمی خواهند سعی در تثبیت شغل های ایجاد شده در سنوات گذشته را داشته باشند چگونه توقع ازگام نهادن جوانان در چرخه تولید وکار را با مواجه با این اعمال بی انصافانه را داشته باشند.


تیم اقتصادی پایگاه خبری جاجرم، بنا بر رسالت اصلی و واقعی خود مبنی و پاسخ و تنویرافکارعمومی و پیگیری مطالبات مردمی درخواست می کند همانطور که در آخرین ماه سال مالی بانک های شهرستان جاجرم قرارداریم برای پاسخ به صدها درخواست و مطالبات به این پایگاه درماه های اخیر، گزارش جامع عملکرد و ایجاد تعداد شغل های واقعی را درایام مبارک دهه فجر امسال توسط تک تک بانک های شهرستان جاجرم به مردم فهیم جاجرم اعلام بدارید.
تا همانا  سوالی که ذهن همه جوانان را مشغول خود کرده، جوابش را ازدهان مدیران بانکی و دولتمردان شهرستان جاجرم بشنویم.

هئیت تحریریه اقتصادی پایگاه خبری جاجرم

 

انتهای پیام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک