جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ساعت ۳:۳

تصادف پراید با نیسان در راز و جرگلان ۵ مصدوم برجای گذاشت

تصادف شاخ به شاخ پراید و نیسان در گردنه تنگه ترکمن شهرستان راز و جرگلان 5 مصدوم برجا گذاشت.
تصادف پراید با نیسان در راز و جرگلان 5 مصدوم برجای گذاشت,

به گزارش عصر اترک، این تصادف که روز گذشته به وقوع پیوست  5 مصدوم داشت که توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس مصدومین به بیمارستان امام علی(ع) بجنورد انتقال داده شدند.

 

حاتمی عضو شورای شهر راز در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با تاکید بر لزوم احداث بیمارستان در این منطقه گفت: نبود بیمارستان در سطح شهرستان باعث شده در اکثر تصادفات مصدومین به بیمارستان مرکز استان منتقل شوند.

 

وی جاده های نامناسب شهرستان و فاصله بیش از 100 کیلومتری مرکز شهرستان با مرکز استان از دلایل تصادفات مکرر به وجود آمده در این شهرستان دانست.


وی تاکید کرد: نبود بیمارستان در راز وجرگلان، جان مصدومان حوادث در محورهای مواصلاتی و بیماران این شهرستان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

 

این عضو شورای شهر راز گفت: انتظار می رود مسئولین با صرف وقت و سرکشی به مراکز درمانی ، مشکلات مردم را لمس کرده و کمبودها را مشاهده کنند تا چاره اندیشی نیز در این راستا صورت بگیرد.

 

حاتمی با بیان اینکه پرسنل درمانگاه وظایف خود را انجام می دهند ، خاطرنشان کرد:  در د مردم این خطه فراتر از این چیزهاست بهتر است مسئولین اسباب رضایت اهالی این شهر ستان مرزی را فراهم کنند وبا ا حداث بیمارستان به وعده هایشان جامه عمل بپوشانند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک