جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ساعت ۶:۷

مراسم ختم سرمهندس فریدمحبی درشیروان

امام جمعه شیروان گفت:درگذشت غریبانه و مظلومانه سرمهندس محبی را به خانواده داغدار ایشان تسلیت می‌گویم.
مراسم ختم سرمهندس فریدمحبی درشیروان,

به  گزارش عصر اترک، به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، حجت السلام حسین کوثری امام جمعه شیروان با تسلیت به خانواده های دریانوردان نفتکش سانچی گفت: ضایعه دردناک جان باختن شهادت گونه پرسنل نفتکش سانچی همه مردم ایران را در کنار خانواده ها و همکاران این عزیزان قهرمان عزادار ساخته است.


حجت الاسلام کوثری اضافه کرد:  در چندین روز گذشته همه ما ایرانیان مضطرب و چشم نگران، اخبار مربوط به فرزندان محبوس خود در نفتکش سانچی را هزاران کیلومتر دورتر از خانه خود، در میان آب های بی نهایت، دنبال کردیم.

 

وی اظهار کرد: فرزندانی سخت کوش و گمنام که در راه تامین منافع  ایران عزیز و حضور سربلند در عرصه مبادلات جهانی، سختی های بسیاری را در تمامی سالهای گذشته و در طول خدمت فداکارانه خود به جان خریدند و اینک، در میان شعله های آتش، جاودانه شدندکه یکی از این عزیزان فریدمحبی دوین اهل شیروان بود که این مصیبت عظیم و دردناک را به خانواده ایشان و مردم شهید پرور شیروان تسلیت وتعزیت می گویم و برای ایشان علو درجات و برای عزیزانشان صبر و اجر مسالت می نمایم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک