جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ساعت ۱:۴۸
برای اولین بار در کشور:

المیپاد ورزشی اساتید دانشگاه های علمی کاربردی خراسان شمالی برگزار می شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از برگزاری المپیاد ورزشی اساتید دانشگاه های علمی و کاربردی استان برای اولین بار در کشور خبرداد وگفت: این المپیاد در نیمه دوم بهمن ماه  امسال  برگزار خواهد شد.
المیپاد ورزشی اساتید دانشگاه های علمی کاربردی خراسان شمالی برگزار می شود,

هادی کاهانی مقدم، رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر از جمله اهداف این المپیاد را ارتقاء سلامت جسمی مدرسان و شادابی بیشتر در محیط دانشگاه عنوان کرد.

وی افزود: این مسابقات ویژه اساتید خواهر و برادر دانشگاه های علمی کاربردی استان برگزار خواهد شد.

وی با اعلام این که این المپیاد در 10 رشته ورزشی برگزار می شود این رشته ها را شامل بسکتبال، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، شنا ، طناب کشی، شطرنج و دارات عنوان کرد وافزود: ممکن است درصورت داوطلب بودن رشته های دیگر نیز اضافه شود.

کاهانی با بیان این که محدودیتی برای شرکت در رشته های مختلف ورزشی وجود ندارد، اظهار کرد: مدرسان می توانند همزمان در چند رشته شرکت کنند و شرط آن فقط این است که جزو مدرسان علمی کاربردی استان باشند.

وی از پیش بینی شرکت  100 نفراز مدرسان در مسابقات المپیاد ورزشی خبرداد وگفت: دراین دوره مسابقات  دانشگاه علمی کاربردی ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، ورزش و جوانان استان، شهرداری بجنورد و صداوسیما و رسانه همکاری دارند.

وی افزود: این دانشگاه نیز اعلام آمادگی می کند اگر این مسابقات با استقبال مواجه شود در اردیبهشت ماه سال آینده به صورت منطقه ای مسابقات را به شکل وسیع تر میزبانی کنیم.

برگزاری همایش نقش آموزه های دینی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رییس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه از برگزاری همایش آموزه های دینی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان برای اولین بار در کشور خبر داد وگفت: زمان برگزاری این همایش اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

وی زمان فراخوان مقالات را در این همایش 15  بهمن امسال  اعلام کرد و افزود: هم اکنون در حال رایزنی تشکیل دبیرخانه دائمی همایش در استان هستیم و از هیت علمی و اساتید برجسته دانشگاه ها در این حوزه به عنوان هیات داوران دعوت خواهد شد.

کاهانی به 15 محور مشخص شده همایش اشاره کرد و از جمله این محورها را بررسی جایگاه آموزه های دینی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی،نقش آموزه های دینی و هوش معنوی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی،نقش سبک زندگی اسلامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و.....عنوان کرد.

وی بیان کرد: تحول اساسی در آسیب های اجتماعی،پیوند اعتقادات مذهبی و دینی با آموزه های دانشگاهی بین قشر جوان می تواند به سلامت جامعه دینی،اسلامی و اجتماعی پویا کمک کند.

کاهانی در رابطه با اهمیت برگزاری این همایش گفت:باتوجه به گستردگی تعاملات اجتماعی و گسسه فرهنگی  که در جوامع به وجود آمده و سست شدن پایه اعتقادات معنوی بین قشر جوان و باعنایت به غنا و پایداری آموزه های دینی می توانیم باشفاف سازی و مفهوم سازی در این حوزه مفاهیم کاربردی و تربیتی در حوزه آسیب های اجتماعی رابیشتر آشکار کنیم.

وی با بیان این که ماهم اکنون  فقر معنویی در جامعه داریم،اظهارداشت: دنیا مجازی ما را مقلد بی اعتقادکرده شاید نگاه اتتفاعی به مباحث اجتماعی،اعتقادات ما را زیر سوال می برد بنابراین این همایش می تواند این خلل را پر کند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک