چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ساعت ۶:۲۵

ارائه خدمات درمانی با دفترچه بیمه سلامت بیماران همچنان انجام می شود

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت : تمام مراکز درمانی وابسته به دانشکده علوم پزشکی باید دفترچه بیمه سلامت بیماران را دریافت کرده و به آن ها خدمات دهند.
ارائه خدمات درمانی با دفترچه بیمه سلامت بیماران همچنان انجام می شود,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین ، دکتر اسحق ایلدرآبادی  با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی و فرهنگیان نیز علاوه بر  مراکز وابسته به دانشکده علوم پزشکی موظف به ارائه خدمات به دفترچه های بیمه سلامت هستند افزود : داروخانه‌ها نیزباید بر همین اساس عمل کنند. 
وی از ارائه ی خدمات درمانی 43 پزشک متخصص در اسفراین خبر داد و گفت : با این وجود در برخی از تخصص‌ها فقط یک پزشک داریم که در صورت نبود آن پزشک٬ بیماران با عدم ارائه خدمات مواجه می‌شوند که در تلاش هستیم به زودی این مشکل را رفع کنیم.  
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از بهره برداری دو طرح بزرگ درمانی در این شهرستان خبر داد و افزود : کلینیک تخصصی ویژه شهرستان اسفراین با اعتباری بیش از 38 میلیارد ریال  در دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد و بلوک زایمانی نیز  با اعتبار 67 میلیارد ریال در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک