یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ساعت ۳:۶
معاون وزیر راه: "سانچی" در حال غرق شدن است

چین: ۳۲ خدمه نفتکش ایرانی جان باختند

چین: ۳۲ خدمه نفتکش ایرانی جان باختند,

 

فرارو- با توجه به اینکه شب گذشته امکان امدادرسانی به کشتی فراهم نشده است، تصاویری که هم اکنون از شانگهای ارسال شده حاکی از این است که احتمال غرق شدن این نفت‌کش افزایش یافته است.

خونگ رییس سازمان دریانوردی شانگهای در گفت‌وگو با ایلنا، اعلام کرد: همانطور که پیش از این نیز گفته بودم تحلیل‌های کارشناسی و بررسی‌های فنی نشان می‌دهد به محض وقوع تصادف بین دو کشتی چینی و نفتکش ایرانی، انفجار اولیه به قدری شدید و مهیب بوده است که در همان لحظات اولیه همه ۳۲ خدمه کشتی ایرانی جان باخته‌اند.

این مقام سازمان دریانوردی شانگهای ادامه داد: علیرغم این پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های نزدیک به واقعیت فنی، عملیات امداد و نجات برای روشن شدن تمام ابعاد حادثه با قوت ادامه خواهد یافت.

 معاون وزیر راه: "سانچی" در حال غرق شدن است

در همین حال رئیس سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سانچی از حالت شناور بودن خود خارج شده و در حال غرق شدن است، گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست.

محمد راستاد که برای پیگیری وضعیت نفتکش ایرانی به چین سفر کرده است، در مورد آخرین وضعیت سانچی گفت: صبح امروز حجم آتش کشتی افزایش یافت و طول آتش را فرا گرفت، به همین دلیل امکان ورود تکاوران به کشتی فراهم نبود.

وی افزود: در مورد آخرین وضعیت سانچی باید گفت کشتی شناور بودن خود را از دست داده و در حال غرق شدن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد عملیات جست‌وجوی ۲۹ پرسنل کشتی گفت: امیدی به پیدا کردن مفقودین نیست. تکاوران ایرانی و تیم چینی با این وضعیت کشتی نمی‌توانند به آن وارد شوند.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک