سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ساعت ۱:۱۴

دستگیری سارق قاتل درشیروان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سارق حرفه ای که اقدام به قتل یک پیرزن دریکی از روستاای توابع شهرستان شیروان کرده بود،خبرداد.
دستگیری سارق قاتل درشیروان,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری بااعلام این خبرگفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه دریکی از روستاهای توابع شهرستان شیروان ،پیر زن 60 ساله به قتل رسیده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت وقاتل در کمتر از 48 ساعت شناسایی ودستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی وپلیسی موفق به شناسایی فرد موردنظرشدند،افزود:متهم به دلیل اعتیادبه مواد مخدربرای تهیه موادبه یکی از محلات حاشیه شهرستان شیروان مراجعه کرده بودرادراقدام غافگیرانه دستگیروبرای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده است بیان داشت:متهم که ابتدا برای سرقت وارد منزلی درآن روستا شده بودبا بازگشت صاحب خانه به منزل ،وی رابه قتل رسانده ونهایتا از صحنه متواری می شودکه با هوشیاری وسرعت عمل ماموران فرد مورد نظر در شهرستان شیروان شناسایی ودستگیر شد.

سردار مظاهری بااشاره به اینکه متهم دارای 11فقره سابقه کیفری اعم از سرقت به عنف،ورودبه عنف نردید و درگیری وهمچنین اعتیاد به مواد مخدر صنعتی کریستال بوده است خاطر نشان کرد: متهم بعداز تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان یادآور شدپلیس باهرگونه ناهنجاری وجرم به صورت ویژه در اسرع وقت  برخورد می کند واز شهروندان نیز انتظار  می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را ازطریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک