جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ساعت ۶:۲۴
طی پیامی

روحانی رحلت حجت الاسلام مهدی مظاهری را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت کرد.
روحانی رحلت حجت الاسلام مهدی مظاهری را تسلیت گفت,

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت کرد.

در این پیام آمده است: رحلت عالم پر تلاش و چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین آقای مهدی مظاهری، موجب تاثر فراوان شد. این روحانی خدوم، در طول عمر با برکت خود در کنار فعالیت‌های ارزنده آموزشی و تبلیغ معارف دینی و اهتمام خالصانه به ترویج آموزه‌های قرآنی و با انجام خدمات مختلف عام‌المنفعه، کارنامه پر باری از عمل خیر برجای گذاشت.

همچنین در بخش دیگری از این پیام تصریح شد: اینجانب این ضایعه را محضر علما و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران، مردم شریف استان اصفهان و بیت مکرم آن عالم وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر مسالت دارم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک