جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ساعت ۲:۴۲
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

شرکت های دانش بنیان در قزوین تسهیلات تشویقی می گیرند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: شرکت های دانش بنیانی که در شهرکها مستقر شوند از تسهیلات تشویقی شامل تقسیط ۷۰ درصدی، معافیت از مالیات و بخشودگی برخوردار می شوند.
شرکت های دانش بنیان در قزوین تسهیلات تشویقی می گیرند,

حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان مشوق های ویژه ای را پیش بینی کرده ایم تا انگیزه لازم برای این افراد ایجاد شود تا در مسیر تجاری سازی محصول گام بردارند.

وی افزود: در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از شرکتهای های تک و دانش بنیانی که بخواهند ایده های خود را در این شهرک ها پیاده کنند حمایت می کنیم و از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند شد.

خانپور تصریح کرد: در تشویق های پیش بینی شده در پرداخت هزینه زمین واگذار شده که برای افراد عادی ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد به صورت اقساطی است این میزان به ۱۰ درصد به صورت نقدی دریافت می شود.

وی اظهارداشت: تعداد اقساط پرداختی برای قیمت زمین برای شرکت های دانش بنیان در ۴۸ قسط دریافت خواهد شدکه برای افراد دیگردر ۳۰ قسط است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: در کنار این مشوقها فعالان شرکت های فنآور از ۱۰ درصد بخشودگی به عنوان هدیه بهره مند خواهند شد و امیدواریم این حمایتها به ایجاد انگیزه برای ایده پردازان برای تولید محصول منجر شود.

خانپور بیان کرد: استفاده از حمایت صندوق ضمانت شهرک های صنعتی از دیگر تسهیلاتی است که در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین برخورداری از معافیت مالیاتی از ۷ سال تا ۱۳ سال یکی دیگر از مشوق های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حمایت از شرکت های دانش بنیان و فنآور است.

فعالیت ۲۶ شرکت دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان

خانپور گفت: در حال حاضر ۲۶ شرکت دانش بنیان در شرکت شهرک های صنعتی استان مستقر شده و فعالیت می کنند که زمینه اشتغال جوانان را مهیا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهارداشت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان بالغ بر دو هزار میلیارد ریال در شهرک های صنعتی استان سرمایه گذاری کرده اند که با فعالیت آنها دو هزار شغل در استان ایجاد شده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک