چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ساعت ۸:۳۸

پاسخ به مطالبات مردم شاخص حاکمیت دینی است

فاروج من-امام‌جمعه شهرستان فاروج شاخص حاکمیت دینی را پاسخ به مطالبات مردم دانسته و گفت که نظام و به‌ویژه دولت موظف است تا با رفع مشکلات مردم نسبت به آن‌ها ادای دین کند.

به گزارش فاروج من؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی قلی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز فاروج شاخص حاکمیت دینی را پاسخ به مطالبات مردم دانسته و گفت که تنها شرط بقا و پيشرفت جمهورى اسلامى؛ روحيه و كار انقلابى و جهادى است، نظام و به‏ويژه دولت موظف است با رفع مشكلات مردم و با اصلاح نظام بودجه كه در بهبود اقتصاد بسيار مهم ارزيابى مى‏شود، حتى حذف و كاهش برخى از سرفصل‏ها در همين لايحه بودجه ۹۷ به معيشت مردم، ويژه‏تر از هميشه، توجه كرده و نسبت به مردم اداى دين كند.

قلی زاده با اشاره به نقض مثلث استکباری، سعودی و نفاق در بحران‌سازی‌های اخیر گفت فتنه‌هایی که در هفته‌های اخیر توسط مردم سرکوب شد متشکل از سه ضلع بود که یک‌طرف آن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، یک‌طرف آن سران و ثروتمندان حرام‌خوار منطقه مانند عربستان و یک‌طرف دیگر آن را منافقان کوردل و واخوردگان سلطنت‌طلب و دیگر نفوذی‌های داخلی و دشمنان ملت ایران قرار داشتند.

امام‌جمعه شهرستان فاروج دشمنان ملت ایران را در زمره نادانان قرار داده و ادامه داد به‏رغم مقابله پى‏درپى مردم، دشمنان هنوز ملت ايران را نشناخته‏اند و معناى اين سد محكمِ ايمان و شجاعت ملى را نفهميده‏اند.

وی ادامه داد دشمنان ملت ايران با فشار رسانه‏اى و با فضاسازى جدى در عرصه‏ى رسانه‌های مجازى به‌گونه‌ای جلوه مى‏دهند كه گويى ملت ايران كه در دفاع از نظام به ميدان آمدند؛ كم تعدادند و از سوى ديگر عناصر آشوب‌گرا چند صدنفره را به اسم ملت ايران جا مى‏زنند. برخى ساده‌لوحان در داخل نيز كه تحت تأثیر فضاى مجازى هستند دچار اين توهم‏ می‏شوند اما حضور مردم در دفاع از نظام چنان جدى بود كه دشمن نيز خود متوجه حمايت مردم از نظام شده است.

خطیب جمعه شهرستان فاروج با تأکید بر اینکه دشمن اگر فتنه‏گرى را تكرار كند بازهم تودهنى خواهد خورد ادامه داد سر دشمنان این نظام در حوادث اخير به سنگ خورد و اگر در آينده تكرار كنند بازهم ناكام می‌شوند، در اين چند روز نیز به ايران خسارت زدند و این کار بی تقاص نخواهد ماند.

وی به درس‌های فتنه 96 اشاره‌کرده و گفت که دشمن واقعی است و شناخت و جبهه او مهم است، هر کس از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت. نقش همبستگی و یکپارچگی مردم مؤمن و انقلابی در مقابله با تهدیدات دشمن و خنثی‌سازی این فتنه‌ها انکارناپذیر است.

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک