شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ساعت ۵:۴۳

افتتاح ۳۱۶واحدمسکن مهر درکوی وحدت شیروان

مسئول راه وشهرسازی شهرستان شیروان گفت: 316واحدمسکونی آماده تحویل به متقاضیان مسکن مهر طی ماه جاری است.
افتتاح 316واحدمسکن مهر درکوی وحدت شیروان,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، محمود رضازاده رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به تحویل 316واحد مسکونی در طی ماه های آتی اظهار کرد، واحدهای مسکونی آماده تحویل به متقاضیان مسکن مهر در طی اواخر سال جاری میباشند و باقیمانده واحد ها نیز تاتیرماه سال آینده  به پایان می رسد.

وی تصریح کرد، همه تلاش‌ها به سمت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف مسکن مهر معطوف می شود لذا پیمانکاران جهت تسریع پیش برد برنامه ها نیاز به فعالیت بیشتری را می طلبند تا بعد از روشن شدن ضوابط بودجه درانجام کار به درستی محقق گردد

رضا زاده بااشاره به تامین امکانات زیربنایی مسکن مهر در شیروان تصریح کرد، مساحت زمین بکارگرفته شده به مساحت 18هکتار و به تعداد 1712 واحدمسکن مهر ساخته شده که 172 واحدآن بعدازمرحله فنداسیون باقی مانده است و عملا1640 واحددرقالب تفاهم نامه با7 انبوه ساز و2 شرکت تعاونی مسکن مهر درحال اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان افزود : با توجه به اینکه مبتنی بر تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر، زمانیکه فونداسیون ساخت و سازها به پایان می رسد به شرکت های تعاونی مسکن مهر تسهیلات اعطا می شود بنابراین، مدیر عامل این شرکت نیز بارها نسبت به اخذ تسهیلات به بانک مسکن استان مراجعه کرد اما بانک مسکن استان طی چهار سال اخیر هیچ پاسخی به این شرکت نداده است و به صورت دائم درحالت معلق به سر می برد.

وی ادامه داد :متاسفانه مشکلاتی باعث شده بودکه درچندسال گذشته مسکن مهر شیروان درحالت تقریبا تعطیل باشد لذا تدبیر و جلسات متعدد مدیران محترم انبوه ساز ،شرکت های تعاونی و کارشناسان بانک مسکن شهرستان باهمکاری مدیر کل راه وشهرسازی استان در دستور کار قرارگرفت تا بخش بزرگی از مشکلات پیش روی برداشته شود.

رضازاده درخصوص،عدم تعریف کد تسهیلاتی جهت پروژه ها عنوان کرد: یکی از شرکت های تعاونی مسکن مهرشیروان به خاطر نداشتن وتعلق نگرفتن کداعتباری تسهیلات مسکن مهر درسال91 و90 ادامه اجرای این پروژه متوقف کردکه با اعتراض شدید اعضاهمراه شد وخوشبختانه با هماهنگی بین بانک مسکن واداره کل راه وشهرسازی دراستانداری صورت گرفت وتاچند روز آینده این شرکت نیز عملیات اجرایی را شروع خواهد کرد.

مدیر راه وشهرسازی شهرستان مشکل مسکن مهر را آورده خواند وبیان کرد :بیشترین مشکل مسکن مهر تکمیل و تامین آورده از طرف اعضاء وعدم مراجعه آنها جهت تحویل واحدها است ومنظو از آورده همون پولی است که از طرف مردم پرداخت می شود.

وی درخصوص تامین مالی مسکن مهر گفت : تامین مالی مسکن از محل تسهیلات  بانکی تاسقف 40 میلیون تومان است وبخشی هم آورده اعضاست که متاسفانه با پیشرفت فیزیکی آورده مالی اکثریت اعضای محترم تکمیل نشده است.

رضازاده در پایان ازمردم عزیز شیروان که درخصوص مسکن مهر سوال ویا اعتراضی دارند خواستارشد تا با مراجعه به اداره راه وشهرسازی شهرستان شیروان به مشکلات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک