جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۷۹۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ساعت ۲۳:۵۹
در گفت و گو با عصر اترک عنوان شد:

استقبال سرمایه گذار پارکینگ مخابرات از بررسی دوباره پروژه/برگزاری مناقصه مرکز معاینه فنی ۲ شهرداری بدون فراخوان

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: طی گفت و گویی با سرمایه گذار پروژه پارکینگ مخابرات بجنورد که هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، این سرمایه گذار از بررسی کارشناسانه دوباره بر روی پروژه پارکینگ مخابرات بجنورد به لحاظ مکانی و اجرایی استقبال کرد.
استقبال سرمایه گذار پارکینگ مخابرات از بررسی دوباره پروژه/برگزاری مناقصه مرکز معاینه فنی 2 شهرداری بدون فراخوان,

سید محسن موسوی، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در  مقطعی از زمان توافقاتی بر روی پروژه پارکینگ مخابرات بجنورد انجام شد و در همین راستا، سرمایه گذار این پروژه نیز اقداماتی را انجام داد اما به یکباره پروژه متوقف شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینه پیاده راه مصوبه ای نداشت، گفت: بنده در این دوره  شورا موضوع را پیگیری کردم و مذاکرات اولیه ای در زمینه بررسی کارشناسانه دوباره بر روی این پروژه به لحاظ مکانی و اجرایی را با سرمایه گذار انجام دادم.

وی افزود: سرمایه گذار از بررسی کارشناسانه دوباره بر روی این پروژه استقبال کرد تا یک تحلیلی بر روی آن انجام شود.

وی افزود: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر بجنورد مسئول رسیدگی به این موضوع شده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد در بخشی دیگر از سخن خود، در پاسخ به اعتراض شماری از شرکت کنندگان در مناقصه راه اندازی مرکز معاینه فنی دوم شهرداری بجنورد نیز عنوان کرد: این مناقصه بدون اعلام فراخوان برگزار و به پایان رسید.

موسوی همچنین تصریح کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی ایجاد مراکز فنی خودروی سبک، ابتدا باید از مکان های پیشنهادی متقاضیان استعلام گرفته شود، حال باید پاسخ داده شود که آیا این استعلام انجام شده است یا خیر؟.

وی افزود: حتی در مورد امتیاز بندی درخواست شرکت کنندگان نیز ابهاماتی وجود دارد که باید نسبت به آنها پاسخ داده شود.

موسوی تصریح کرد: شرکت کنندگان بر نحوه شکال واگذاری این مرکز به برنده این مناقصه نقد دارند.

وی در خاتمه درباره حذف شهرداری مهر از ساختار مجموعه شهرداری بجنورد نیز بیان کرد: در دوره فعالیت شهرداری مهر در مجموعه شهرداری بجنورد، شهردار منطقه مهر در رقابت با شهرداران منطقه یک و دو بجنورد تلاش می کرد تا خدمات بیشتری را به مردم این مناطق ارائه دهد اما حال با حذف این شهرداری از مجموعه شهرداری بجنورد، مراجعه کنندگان مناطق مهر بجنورد به شهرداری های یک و دو در یک سرگردانی ای به سر می برند که آنها اعتراض خود را به شورای شهر اعلام کرده اند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد خاطر نشان کرد: در حالی که در مصوبه وزارت کشور بر حذف شهرداری مهر از مجموعه شهرداری های کشور قید نشده بود، شورای شهر بجنورد انتظار داشت که شهردار جدید مدیریت شهرداری مهر بجنورد را برای ارائه خدمت به مردمان این منطقه تقویت می کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک