شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ساعت ۲۳:۵۶
گزارش/

نارضایتی مردم از برخی خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین

برخورد نامناسب برخی پرستاران، بستری شدن بیمار در راهرو بیمارستان و پارتی بازی در نوبت دهی از جمله دلایل نارضایتی مردم از تنها بیمارستان اسفراین است.
نارضایتی مردم از برخی خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی (ره)  اسفراین,
به گزارش عصراترک به نقل از سپهرآیین، بیمارستان امام خمینی شهرستان اسفراین در سال 1377 در مساحتی بالغ بر 54000 متر مربع در دوطبقه به مساحت 8920 متر مربع احداث و  با 96 تخت مصوب شده است که در حال حاضر با 126 تخت فعال می باشد.

یکی از مشکلات این بیمارستان در سال های گذشته نبود متخصص در رشته های مختلف و مراکز درمانی گوناگون بوده است  که در 4 سال گذشته با تاسیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین و مستقل شدن آن ، چند مرکز و درمانگاه تخصصی به این بیمارستان افزوده شد و همچنین در سال 96 با جذب 11 متخصص جدید تا حدودی از مشکلات این بیمارستان حل شده است.

بستری شدن بیماران در راهرو بیمارستان

تراکم بیماران و بستری شدن بیماران در راهرو بیمارستان یکی دیگر از مشکلات  است که مردم چندین مرتبه با انتشار تصاویری در فضای مجازی از این رویه گلایه کردند و خواستار پی گیری این مشکل شدند.

یکی از شهروندان با گلایه از برخورد بعضی از پرستاران و کارکنان بیمارستان می گوید: متاسفانه تعداد کمی از پرستاران در برخی از موارد با بیمار و یا همراه بیمار برخورد نا مناسبی دارند و یا اینکه در شب ها اکثر پرستاران همیشه با گوشی همراه خود مشغول بازی و یا استفاده از فضای مجازی هستند و اصلا جوابگو نیستند و پیشنهاد می دهد که باید برای این مشکل چاره ای از سوی مسئولین بیمارستان اندیشیده شود.

رضایی یکی از شهروندان با انتقاد از حضور نداشتن دکتر در شیف های شب در اتاق خود می گوید: در چند هفته پیش در ساعت سه صبح بیمار اورژانسی را به بیمارستان بردیم و هنگام مراجعه متوجه شدیم که دکتر در اتاق خود حضور ندارد و قریب به بیست دقیقه در اتاق های بیمارستان به دنبال دکتر بودیم.

 خانم احمدی با بیان اینکه در برخی از مواقع که بیماران اورژانسی به بیمارستان مراجعه می کنند از سوی پرستاران و یا پزشکان با بی توجهی مواجه می شوند ، و یا در برخی از موارد که چند بیمار برای نوبت دهی در صف انتظار هستند مشاهده کردم که بعضی از بیماران با پارتی بازی زود تر از دیگران نوبت داده شده اند.

وی همچنین با انتقاد از نحوه آمپول زدن برخی از پرستاران می گوید: متاسفانه برخی از پرستاران آن چنان آمپول می زنند که انگار اصلا هیچ اموزشی برای آن ندیده اند.

در چند هفته گذشته چند مرتبه  جهت پاسخگویی به مشکلات مطرح شده از سوی مردم به سراغ مدیر بیمارستان رفتیم که موفق به پیدا کردن ایشان نشدیم.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک