جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ساعت ۶:۲۰

اسفراین،قهرمان مسابقات استانی کشتی پهلوانی

در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان خراسان شمالی، شهر اسفراین قهرمان این دوره از مسابقات شد.
اسفراین،قهرمان مسابقات استانی کشتی پهلوانی,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات بییش از 90 کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده اند اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی استان با شرکت 91 کشتی‌گیر در قالب 6 تیم از شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم، گرمه و فاروج در محل سالن ورزشی شهید مرادیان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بهمنیار گفت: این مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در شش وزن بزرگسالان و جوانان 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 و 100 + کیلوگرم و در نوجوانان 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 و 100 کیلوگرم بصورت یک حذفی و شانس مجدد برگزار شد.
وی افزود: منتخبین این دوره از مسابقات به‌عنوان منتخبین استان به رقابت‌های کشوری بزرگسالان در مشهد مقدس و نوجوانان و جوانان در تهران اعزام خواهند شد.

در پایان این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان در وزن 60 کیلو مهدی علمی از اسفراین، 70 کیلوگرم علی عباسی از اسفراین،80کیلوگرم امین قلیزاده از اسفراین، 90 کیلوگرم احسان قلیزاده از اسفراین، 100 کیلوگرم مجتبی کلانتریان از اسفراین و 100+ کیلوگرم حسن عباسپور از فاروج به مقام اول رسیدند.

در رده سنی جوانان نیز در وزن 60 کیلوگرم مسعود داوودی از گرمه، 70 کیلوگرم حسین حسینی از شیروان ، 80 کیلوگرم جلال خوش‌قامت از شیروان، 90 کیلوگرم رسول طاهری از گرمه، 100 کیلوگرم میلاد علیزاده از اسفراین و 100+ کیلوگرم ابوالفضل سجادی از جاجرم مقام نخست را از آن خود کردند.

در رده سنی نوجوانان در وزن 50 کیلوگرم جواد صدیق از شیروان، 60 کیلوگرم محسن نیستانی از بجنورد،70 کیلوگرم علی داوودی از شیروان، 80 کیلوگرم محسن قلیزاده از اسفراین و 85+ کیلوگرم جواد رهبر از گرمه به‌عنوان نفرات اول هر وزن این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در نتایج تیمی نیز تیم اسفراین در سکوی نخست ایستاد و تیم بجنورد و تیم جاجرم به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک