شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ساعت ۴:۱۵

قاتل خاموش جان عروس خانواده شیروانی را گرفت/ مرگ ۱۷ نفر در خراسان شمالی بر اثر گاز گرفتکی

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در حالی خبر از مرگ یک خانم شیروانی براثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن داد که تاکنون 17 نفر بر اثر گاز گرفتگی در خراسان شمالی جان خود را از دست داده اند.
قاتل خاموش جان عروس خانواده شیروانی را گرفت/  مرگ 17 نفر در  خراسان شمالی بر اثر گاز گرفتکی ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از فوت یک نفر در شیروان به علت گاز گرفتگی خبر داد.

 

سرهنگ" مسعود وحیدی" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع گاز گرفتگی و مرگ یک نفر در حمام، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، عروس خانواده به علت بی احتیاطی و استفاده از بخاری غیر استاندارد اقدام به گرمایش حمام کرده که دچار گاز گرفتگی شده است.

 

وی در ادامه اذعان داشت: بر اثر این حادثه عروس خانواده در حمام فوت می کند که جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

سرهنگ وحیدی در خاتمه از شهروندان خواست، در منازل خود از وسایل گرمایشی ایمن استفاده کنند و با بکارگیری از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و فرسوده جان خود و اعضای خانواده شان را به خطر نیندازند.

 

پیشتر سلحشور، مدیر کل پزشکی قانون استان، افزایش آمار مرگ ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن را در مقایسه با سال گذشته نگران کننده دانسته بود.

 

وی گفته بود تا پایان آذر ماه سال گذشته تنها شش نفر در استان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داده بودند در  حالی که در مدت مشابه امسال مرگ شانزده نفر بر اثر استشاق این گاز تایید شده است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک