چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ساعت ۳:۴۶
در جلسه ثبت وقایع حیاتی مانه و سلقان عنوان شد:

افزایش ازدواج و کاهش طلاق در مانه و سملقان

معاون فرماندار مانه و سملقان از ازدواج یک هزار و 907 مورد ازدواج در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 208 ازدواج بیشتر رخ داده است.
افزایش ازدواج و کاهش طلاق در مانه  و سملقان,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، رسول جهاندوست معاون فرماندار مانه و سملقان در جلسه ثبت وقایع حیاتی، با بیان این که در حوزه ازدواج در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 97 مورد ازدواج رخ داده است، عنوان کرد: که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 208 ازدواج بیشتر رخ داده است.

وی تصریح کرد: طی 9 ماهه سال گذشته هم 889 مورد ازدواج رخ داده است.

جهاندوست با بیان این مطلب که، در 9 ماهه سال گذشته 698 نوزاد در این شهرستان متولد شده اند، افزود: این در حالی است که در 9 ماهه سال جاری 782 نوزاد متولد شده اند  که نسبت به سال گذشته 84 مورد موالید افزایش داشته است.

وی تعداد مرگ و میر 9 ماهه سال گذشته را 317 مورد اعلام و عنوان کرد: طی 9 ماهه سال جاری هم 343 نفر فوت شده اند که این آمار نشان از افزایش فوت 26 نفر را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

وی با اشاره به آمار طلاق در این شهرستان اظهار کرد: در 9 ماهه سال گذشته به ازای هر 7 ازدواج یک طلاق رخ داده است، این در حالیست که در 9 ماهه امسال به ازای هر 8 ازدواج یک طلاق رخ داده است.

رضا مکرمی رئیس ثبت احوال مانه و سملقان هم در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 3 هزار کارت هوشمند به مردم این شهرستان تحویل داده شده است.

مکرمی افزود: یک هزار و 400 کارت ملی هوشمند منتظر تحویل به صاحبان آن هاست، از شوراها و دهیاران و دستگاه های اجرایی خواستار اطلاع رسانی برای تحویل کارت هوشمند به صاحبان آن ها هستیم.

وی افزود: در 9 ماهه سال جاری اسامی نوزاد پسر با نام های ابوالفضل، امیرحسین، محمدطاها، امیر علی و محمد بیشترین فراوانی نام را داشته اند.

وی اضافه کرد: نام های فاطمه، زهرا، زینب، بهار و یسنا هم بیشترین فراوانی نام دختر را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/ فیروزبخت

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک