جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ساعت ۵:۴۸
نماینده سابق بجنورد:

بزرگترین پیام ۹ دی قیام ملت برای ظهور اخلاق در مقابل بی اخلاقی ها بود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامی داشت یوم الله نه دی ماه در اسفراین گفت: بزرگترین پیام نه دی قیام و حضور یک ملت برای اقامه یک شعایر اخلاقی در مقابل بی اخلاقی ها بود.
بزرگترین پیام 9 دی قیام ملت برای ظهور  اخلاق در مقابل بی اخلاقی ها بود,
به گزارش سپهرآیین ،  قاسم جعفری نماینده سابق مردم بجنورد در مراسم گرامی داشت روز 9 دی ماه در اسفراین گفت: ملت ایران در طول تاریخ همیشه ثابت کرده اند که تاریخ ساز هستند و برای این تاریخ سازی هزینه های زیادی داده اند و اوج این تاریخ سازی 22 بهمن 57 بود که با  اسلام و استقلال خواهی  مردم باعث پیروزی این انقلاب شد.

وی گفت:  دشمنان از همان ابتدا پیروزی انقلاب با برنامه ریزی و اراده قوی در پی نابودی این انقلاب بوده اند و مصداق های بارز آن می توان به شورش های خیابانی در زمان انقلاب،جنگ تحمیلی و فتنه 88 اشاره کرد.

دکتر جعفری افزود : ثمره اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است و به همین خاطر مردم با شرکت در انتخابات ها به دنبال تعین سرنوشت خود هستند که در سال 88 نیز با حضور حداکثری این را ثابت کردند که بعضی در داخل و خارج از کشور این حضور حداکثری را تحمل نکردند و با بهانه های مختلف به دنبال براندازی نظام بودند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به حماسه حضور مردم در 9 دی ماه 88 تصریح کرد: بزرگترین پیام نه دی قیام و حضور یک ملت برای اقامه یک شعایر اخلاقی در مقابل بی اخلاقی ها بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع برگزار کنندگان مراسم نه دی ماه گفت: کسانی که  یک زمانی در کشور مسئولیت داشتند و یا دارند و یکسری امکانات در دست آن ها است ، حق ندارند در نقش اپوزیسیون باشند.

قاسم جعفری با تشریح انواع فتنه ها بیان نمود: یکی از این فتنه ها فتنه دینی است که دشمنان با سو استفاده از جهل مردم اعتقادات مردم را در برابر هم قرار می دهند که در فتنه 88 دیدیم  در روز عاشورا بر علیه مقدس ترین اعتقادات مردم نیز شعار دادند.

وی ادامه داد: در سال 88 یک طرف کسانی بودند که می گفتند ما از ابتدا در تمام قضایای انقلاب با امام بوده ایم و حتی نخست وزیر امام بودده ایم و در طرف دیگر بچه های انقلابی و مذهبی بوده اند و این باعث شد بعضی از مردم فریب بخورند.

نماینده سابق بجنورد با انتقاد از سیاست های دولت در بحث اقتصاد مقامتی و  برجام  گفت: متاسفانه برجام هیچ دستاوردی برای ما نداشت و در زمان مذاکرات هیچ اقتداری نداشتیم و معنای اقتدار صحبت های رهبری در مقابل رئیس جمهور روسیه و یا اقتدار قاسم سلیمانی در جواب ندادن نامه رئیس موساد است و نه چهچه کردن با وزیر امورخارجه و رئیس جمهور آمریکا است.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک