شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ساعت ۲:۴۷
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مردم از مدیریت اقتصادی ناراحت هستند/ مجلس صدای معترضان را شنید

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و وجود گرانی ها در جامعه گفت: قصور مسئولین در انجام وظایف خود سبب ناراحتی مردم شده است.
مردم از مدیریت اقتصادی ناراحت هستند/ مجلس صدای معترضان را شنید,

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عصر اترک، اظهارکرد: قصور مسئولین در انجام وظایف خود و همچنین انتقادهای هدفدار برخی تربیون داران بدون توجه به عواقب آن، محرک ایجاد تجمعات مردمی شد.

 

وی با بیان اینکه مردم مطالبات به حق دارند و به منظور دستیابی به حقوق از دست رفته خود دست به تجمعات می زنند، اضافه کرد: عده ای فرصت طلب می خواهند از این اعتراض ها سوء استفاده کنند، بنابراین مردم ولایت مدار باید مواظب باشند در دام ضد انقلاب و دشمنان نظام نیفتاند.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه مشکلاتی که امروز مردم با آن مواجه شده اند به دلیل قصور مسئولین پیش آمده است، افزود: اعتراضات مردمی برای شنیده شدن مشکلات راه افتاده است چراکه معترضان مشکلی با حکومت ندارند و برای براندازی نظام هم به میدان نیامده اند.

 

عزیزی با اشاره به اعلام حمایت رئیس جمهور،  وزارت خارجه و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران تصریح کرد: این افراد بدانند مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی، چنانچه روزی بخواهند بین مطالبات شخصی و نظام یکی را انتخاب کنند حتما نظام را انتخاب خواهند کرد.

 

مجلس صدای معترضان را شنید

 

نماینده مردم شیروان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به مشکلات مردم واقف است به همین دلیل مانع افزایش قیمت بنزین و فشار بیشتر بر مردم شد.

 

عزیزی اضافه کرد: مجلس صدای معترضان را شنید و با تصویب مصوبات در راستای اشتغالزایی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در راستای کاهش مشکلات آنان گام بر می دارد.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان به طور کامل در جریان مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم قرار دارند، گفت: مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین به دلیل تاثیری که این افزایش قیمت در سایر هزینه های زندگی مردم ایجاد می کرد، در راستای کاهش مشکلات اقتصادی است.

 

دولت هزینه های تولید را کاهش دهد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: هم اکنون سطح تولید و اشتغال در کشور پایین است بنابراین باید دولت شرایطی را فراهم کند تا با کاهش هزینه های تولید و اشتغالزایی زمینه بهبود معیشت مردم فراهم شود.

 

عزیزی تاکید کرد: مردمی که هم اکنون شاهد اعتراضات آنان هستیم کسانی هستند که همواره پیرو ولایت فقیه بوده و در دفاع از کشور شهید و جانباز داده اند بنابراین نباید به اعتراضات آنان بی توجه بود.

 

وی عدم نظارت بانک مرکزی بر موسسات مالی و اعتباری را یکی از زمینه های این تجمعات برشمرد و گفت : باید مسئولان به وظایف نظارتی خود بیش از پیش توجه کنند.

 

وی تصریح کرد : مردم وقتی می بینند ما می توانیم در برابر استکبار جهانی در کشورهای یمن، سوریه و عراق بایستیم و آنان را شکست دهیم اما توان مقابله با دزدان و قاچاقچیان کالا در گمرکات و اسکله های خود نداریم حق دارند که دست به اعتراض بزنند.

 

وی خاطر نشان کرد : مطالبات بجای مردم از فشارهایی است که تحمل می کنند بنابراین دولت باید به خودش بیایید و معیشت مردم را تامین کند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک