شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ساعت ۲۳:۳۷
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

قانون کاردر برخی موارددرباره حقوق کارگروکارفرما نیازمنداصلاح است

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانون کار در جایی که حقوق کارگر و کارفرما صریح و شفاف بیان‌نشده باید اصلاح شود.
 قانون کاردر برخی موارددرباره حقوق کارگروکارفرما نیازمنداصلاح است,

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قراردادهای کوتاه‌مدت کارگری و کارفرمایی مشکلاتی وجود دارد که این امرنیازمند بازنگری است.

وی بیان داشت: مسئولان و کارشناسان تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بر قانون کار اشراف کامل داشته و در شناسایی بندها و موادی که در رابطه با کارگر و کارفرما به نحوی دارای کاستی است، تلاش کنند.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به ضرورت رفاه برای همه مردم اظهار داشت: رفاهی ارزشمند است که آحاد جامعه در فرایندی عدالت محور از آن منتفع باشد.

وی با بیان اینکه هنوز فرهنگ کار در جامعه نهادینه نشده است، گفت: این امر ناشی از پایین بودن فرهنگ بهره‌وری و استفاده نشدن درست از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی است.

آیت الله ملک حسینی بر آسیب‌شناسی ظرفیتهای تعاونیها و تأسیس تعاونیها تاکید کرد و افزود: باید ظرفیتهای بالقوه در این بخش در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال بالفعل شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بدترین ذلت برای یک مدیر در استان استفاده نکردن از فرصتها برای خدمت به مردم است، گفت: بسیاری از مشکلات امروز در برخی از بخشها ناشی از درست عمل نکردن دیروز است، و باید مراقب بود که با مدیریت بهتر امروز، فردای بهتری را در سایه تلاش و برنامه‌ریزی رقم زد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک