جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۹۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ساعت ۴:۲۲
معاون فرماندار راز و جرگلان:

۹۰ درصد پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور در راز و جرگلان اجرایی شد

معاون فرماندار شهرستان راز و جرگلان از اجرایی شدن 90 درصد پروژه های مصوب این شهرستان طی سفر رئیس جمهور به استان در سال 93 خبر داد.
 90 درصد پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور در راز و جرگلان اجرایی شد,

بهمن غضنفری معاون فرماندار در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد : ساخت سد سومبار، شبکه آبیاری و زهکشی در بخش غلامان، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز، تکمیل مجتمع های آبرسانی اولویت دار روستایی و تخریب و بازسازی مدارس غیر استاندارد از جمله مصوبات این سفر بود.

غضنفری افزود: تاکنون 90 درصد مصوبات سفر رئیس جمهور در سال 93 به استان اجرایی شده و تحقق وعده ها مورد تاکید ویژه قرار گرفته و پیگیری های مستمری در این خصوص صورت می گیرد که حداکثر در پایان سال جاری به اتمام می رسد .

وی تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام شهرستان راز و جرگلان اختصاص یافت .

معاون فرماندار با اشاره به بخش بهسازی راههای شهری و روستایی اشاره کرد و گفت : اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان به راههای شهری و 4 میلیارد تومان به راههای روستایی اختصاص یافت .

غضنفری معاون فرماندار اعتبارات بخش کشاورزی را 2.5 میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد : از جمله این پروژه ها توسعه آبزی پروری در آبهای داخلی، آبرسانی سیار عشایر،نگهداری و مرمت راههای عشایر، توسعه مشاغل خانگی ،اصلاح و نوسازی باغات میوه خشک و دیم، توسعه باغات در اراضی شیب دار ، احداث و مرمت بازسازی جاده های بین مزارع ، حمایت از پرورش اسب در شهرستان راز و جرگلان است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک