شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ساعت ۲:۵۱

نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی مادر و دختر شهرستان گرمه مشخص شدند+تصاویر

یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی (طناب زنی-پرش ازمانع-زیکزاک-دوسرعت و..) ویژه مادران ودختران پنج شنبه بیست و سوم آذرماه در سالن ورزشی آزادی گرمه برگزارگردید و نفرات برتر معرفی شدند.
 نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی مادر و دختر شهرستان گرمه مشخص شدند+تصاویر,

 

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری گرمه، هادی باقری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه در این رابطه گفت: این مسابقات باحضور 80 ورزشکار ازشهرهای گرمه، ایور و درق در سالن آزادی گرمه ازساعت 9:00صبح الی 14:00بطول انجامیدکه درنهایت نفرات برتر به شرح ذیل مشخص شدند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه هایی افزود: سال اقدام و عمل سالیست که باید سیاستهای پیشگیرانه در آن جایگاه خاصی داشته باشد و برنامه های ورزشی و کلاسهای آموزشی همگانی و عمومی از برنامه ها و سیاستهای پیشگیری از بیماریهای کم تحرکی است.

باقری از مردم دعوت کرد تا با حضور در محلهای برگزاری ورزشهای صبگاحی برنامه ریزی شده این اداره و همچنین کلاسهای اوقات فراغت سطح سلامت جسمانی خود را افزایش دهند.

وی همچنین در مورد چگونگی برگزاری این برنامه بیان داشت: مسابقات از سطح بسیاربالایی برخورداربود و اینکه خانواده ها توانستند یک روز را در کنار فرزندان خود و رقیبان به رقابت بپردازن جایی بس امیداست که خانواده ها هم نیاز و علاقه بسیاری به اینگونه مسابقات نشان دادند که با همکاری هیئت های ورزشی خود از این سری مسابقات دربرنامه های آینده اداره بگنجانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان از حضور پرشور خانواده ها تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد: خانواده ها و بخصوص مادران بایستی بیشتر به ورزش روی آورده تا فرزندان سالمی را روانه اجتماع کنند.

اسامی نفرات برتر مسابقات به شرح ذیل می باشد:
1 – زینب صادقی فر(مادر) و ستایش نجم دختر/مقام اول.
2 – زینب عربزاده(مادر) و ساراقزلی دختر/مقام دوم.
3 – فاطمه شکاریان(مادر) و فاطمه نجاری دختر/مقام سوم.

لازم به ذکر است درپایان مسابقات ازسوی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان هدایایی نفیس به نفرات برتر اهدا شد.

/انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک