پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ساعت ۰:۳۷

جشنواره فیلم رشد فرصتی برای به تصویر کشیدن دنیای دانش آموزان

فرماندار شهرستان گرمه گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد با گستره تاثیر گذار بر ابعاد فرهنگی، آموزشی و نظام تعلیم و تربیت، فرصتی برای به تصویر کشیدن دنیای دانش آموزان است.
جشنواره فیلم رشد فرصتی برای به تصویر کشیدن دنیای دانش آموزان,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، علی محمدزاده فرماندار شهرستان گرمه در مراسم آغاز به کار چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد این شهرستان فرهنگ را یکی از اصلی ترین موضوعات هر کشور دانست وافزود: اگر به درستی به موضوعات فرهنگی پرداخته شود بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد .

علی محمدزاده فیلم و تئاتر را از جمله راه های بیان مشکلات و ارائه انتقادات دانست و با اشاره به تأثیرات مثبت این جشنواره ها در ایجاد فضای نقد ، خواستار برگزاری این جشنواره ها در سطح روستاها گردید.

وی اظهار کرد: این جشنواره دریچه ای به سوی جهانی است که در آن آموزش و پرورش نه صرفا برای آموختن بلکه برای بهتر و باهم زیستن و انسانی زیستن، تعریف می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه گفت: جشنواره فیلم رشد جشنواره ای سینمایی است که هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش و دفتر تأمین رسانه های آموزشی این وزارتخانه برگزار می شود که فیلم های کوتاه این جشنواره به مدت ٣روز در سینما اندیشه شهرستان گرمه و ٣روز نیز در سطح مدارس اکران خواهد شد .

عباس پور خاطر نشان کرد : این جشنواره توسط آموزش و پرورش و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته با اکران فیلم های همدلی و سپید کار خود را آغاز نمود .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک