چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ساعت ۵:۳۷

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه گازرسانی در منطقه راز و جرگلان نیاز است

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت : 400 میلیارد ریال اعتبار برای  اتمام پروژه های گاز رسانی شهرستان راز و جرگلان نیاز است.
400 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه گازرسانی در منطقه راز و جرگلان نیاز است,

به گزارش خبرنگارعصراترک،  حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبراظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود  پروژه‌های گازرسانی شهرستان راز و جرگلان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد که در این زمینه  خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌ها هستیم.

 

وی اضافه کرد : روستاهای تازه قلعه،داشلی قلعه ،آدینه قلی در بهمن سال 95 و 20 روستای دیگر در هفته دولت امسال گازدار شدند .

 

میربلوکی افزود: خدمات‌دهی و توسعه گازرسانی از اقداماتی است که با هدف ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته در کمترین زمان ممکن گازرسانی در تمامی روستاها و مناطق دورافتاده شهرستان راز و جرگلان را به اتمام برسانیم و عموم مردم را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

 

وی تعداد کل خانوارهای این 23 روستا را 3 هزار و 312  خانوار اعلام کرد و گفت:61 روستای دیگر در 5 محور در حال اجرا می باشد که تا پایان سال 97 از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در روستاهای راز و جرگلان 32 درصد است، تصریح کرد : افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در حداقل زمان و حداکثر کیفیت در سطح روستاهای شهرستان یک اولویت اساسی است که خوشبختانه در طول چندین سال اخیر در این زمینه توانسته‌ایم به اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را در آینده‌ای نزدیک برطرف کنیم.

 

میربلوکی خاطر نشان کرد : اعتبار لازم بالغ بر 400 میلیارد ریال جهت 61 روستای باقیمانده است که با اتمام این 61 روستا پرونده گازرسانی در منطقه راز و جرگلان بسته خواهد شد .

 

وی با بیان اینکه این 61 روستا دارای 10 هزار خانوار است گفت : بایستی 427 کیلومتر شبکه گذاری و 7200 انشعاب جهت گازرسانی به این روستاها در نقاط صفر مرزی انجام شود .

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک