شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ساعت ۷:۹
لزوم نظارت جدی بر ساخت و سازها در کرمان؛

مقاوم سازی منازل اقشار آسیب پذیر مورد توجه قرار گیرد

کرمان-رئیس شورای شهر کرمان گفت:دستگاه‌های مختلف باید وظایفشان در زمینه ساخت‌وسازهای جدید کرمان را انجام داده و با شناسایی منازل غیرمقاوم تشویق های لازم برای اقشار آسیب پذیر را در نظر بگیرند.
مقاوم سازی منازل اقشار آسیب پذیر مورد توجه قرار گیرد,

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت بحران در پسازلزله وظیفه سنگینی به عهده دارد، تاکید کرد: آمادگی و تجهیز این مرکز باید مورد توجه دولت قرار گیرد تا علاج واقعه قبل از وقوع صورت پذیرد.

وی با تقدیر از مسئولان و شهروندان استان کرمان در مدیریت بحران زلزله هجدک اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید وظایف تعریف شده خود را بر ساخت و سازهای جدید شهر کرمان اعمال کرده و با شناسایی منازل غیرمقاوم، تمهیدات و تشویق‌هایی را برای اقشار آسیب‌پذیر فراهم کنند.

رئیس شورای شهر کرمان همچنین درباره وضعیت حکم شهردار کرمان، از ارسال جواب مثبت استعلام‌های سیدمهران عالم‌زاده از وزارت اطلاعات به وزارت کشور در سه شنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: قرار بود حکم وی شنبه هفته جاری اعلام شود .

فرشاد با بیان اینکه پس از پیگیری مشخص شد حکم وی در کارتابل وزیر کشور است، افزود: به دلیل نشست وزیر کشور با وزیر کشور ترکیه، هنوز فرصتی برای امضای احکام مربوط پیش نیامده و هر زمان که این حکم ابلاغ شود، از سوی شورا اعلام خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در همین هفته حکم شهردار منتخب کرمان امضا و به شورای شهر ابلاغ شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک