شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ساعت ۲:۲۶
رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی خبر داد:

خراسان شمالی میزبان لیگ دسته دو والیبال کارگران کشور

رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی بابیان اینکه خرسان شمالی لیگ دسته دو والیبال کارگران کشور را میزبانی می‌کند بیان داشت: تیم استان در روز اول رقابت‌ها بااقتدار از سد هر دو تیم زنجان و کرمانشاه گذشت.
خراسان شمالی میزبان لیگ دسته دو والیبال کارگران کشور,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، به نقل از فارس، براتعلی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: مسابقات والیبال قهرمانی کارگران کشور صبح امروز به میزبانی بجنورد با حضور 5 تیم از سطح کشور آغاز شد.

رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی در ادامه از تیم‌های پتروشیمی مارون خوزستان، پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، سیمان آبیک البرز، ایران ترانسفو زنجان و باشگاه کارگران خراسان شمالی به‌عنوان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نام برد.

وی آقایان فرهاد قلی زاده، فرزاد قلی زاده، سعید مرآتی، مهدی شاکری از وسعیدی از آشخانه، هاشمیان، ذوالفقاری و جزایری از شیروان، حسن میرزایی از بجنورد، حمید عدالت‌خواه مجتبی احمدی از بجنورد و عبدالله آذر را به عنوان اعضای تیم استان و آقای صادق معنوی را مربی تیم معرفی کرد.

سعیدی همچنین بیان داشت: این مسابقات چهارمین میزبانی هیئت ورزشی کارگران استان در رشته‌های مختلف است و تا سه‌شنبه عصر ادامه دارد و به‌احتمال‌زیاد مراسم اختتامیه چهارشنبه صبح برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسابقات به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و دو تیم قهرمان و نائب قهرمان به لیگ دسته یک کارگران کشور صعود خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی سطح مسابقات را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: تیم‌های خوزستان، کرمانشاه و زنجان تیم‌های قدری هستند و امید است که تیم استان بتواند نتیجه مطلوبی کسب کند؛ تیم والیبال کارگران استان سال گذشته نیز در لیگ دسته دو کشور بازی می کرد و جایگاه پنجم را به دست آورد.

وی همچنین از حضور حمید حق‌بین داور بین‌المللی و نماینده فدراسیون و آقای اخوان کارشناس خبره ورزش کارگری از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان ناظر در این مسابقات خبر داد.

سعیدی از آقایان هادی مرتضوی، اکبر کریم زاده، حبیب مقیمی، محسن غلامی و اسماعیلی داوران ملی و آقای علی پور داور درجه‌یک و همچنین آقای فروغی داور درجه‌دو و خانم‌ها مریم عطاران داور ملی و شهلا حسینی به‌عنوان داوران این مسابقات نام برد که همه بومی استان هستند.

وی در خصوص جزئیات بازی‌ها گفت: در این سه روز رقابت روزی 4 بازی انجام می‌شود که د بازی سمت صبح از ساعت 10 به بعد و دو بازی سمت عصر از ساعت 17 به بعد در محل سالن ورزشی کارگران امام علی ع بجنورد برگزار می‌شود.

 سعیدی در ادامه افزود: بازی‌ها امروز با یک دقیقه سکوت به یاد درگذشتگان زلزله کرمانشاه آغاز شد و سپس در اولین دیدار دو تیم پتروشیمی پلیمر کرمانشاه و پتروشیمی مارون خوزستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به نفع کرمانشاه به پایان رسید.

 و در دومین دیدار تیم باشگاه کارگران خراسان شمالی در دیداری برتر در دوست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۱ بر تیم ایران ترانسفو زنجان غلبه کرد.

وی در خصوص نتایج بازی‌های عصر روز اول رقابت‌ها گفت: تیم یکدست و با تجربه البرز در یک دیدار مهیج و تماشایی با نتیجه دو بر صفر خوزستان را با شکست بدرقه کرد و تیم والیبال کارگران خراسان شمالی 2 بر 1 تیم کرمانشاه را شکست داد و در روز اول مسابقات دو برد پیاپی را برای خود ثبت کرد که از نکات جالب توجه این دیدار، حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بر روی نیمکت تیم کرمانشاه به نشانه ابراز همدردی و تسلی خاطر بازماندگان و همشهریان متوفی بازیکنان در زلزله مهیب کرمانشاه بود و همچنین آقای نوری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز در مسابقات حضور داشت و به تشویق تیم کرمانشاه پرداخت.

رئیس هیئت ورزشی کارگران خراسان شمالی در پایان بیان داشت: فردا صبح ابتدا میزبان و البرز بازی دارند و سپس کرمانشاه و زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک