پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ساعت ۳:۱۰

۱۱ نمایشگاه کتاب استانی سرجمع ۲۰ میلیارد تومان فروختند

در 11 نمایشگاه استانی کتاب در 4ماه گذشته مبلغ 19 میلیارد و 520 میلیون تومان کتاب توسط بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ها خریداری گردیده است.
11 نمایشگاه کتاب استانی سرجمع 20 میلیارد تومان فروختند,

به گزارش خبرگزاری فارس، در چهار ماه گذشته 11 نمایشگاه استانی کتاب توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار شده است که مبلغ 19 میلیارد و 520 میلیون تومان کتاب توسط بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ها خریداری گردیده است.

اولین نمایشگاه استانی کتاب درسال جاری، نوزدهم شهریور، در استان البرز برپا شد.استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، کرمانشاه، اردبیل و فارس دیگر استان‌هایی هستند که در این مدت میزبان ناشران منتخب از سراسر کشور شدند.

نمایشگاه کتاب استان آذربایجان شرقی تا کنون رکورد‌دار فروش ، در جمع استان‌های دیگر است. در این نمایشگاه، 6 میلیارد و 200میلیون تومان کتاب از سوی بازدیدکنندگان خریداری شد. نمایشگاه کتاب استان فارس با فروشی بالغ بر 4 میلیارد و 580 میلیون تومان پراستقبال ترین نمایشگاه بعد از استان آذربایجان شرقی است.

نمایشگاه‌های استان گلستان و چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه  هر کدام با فروش 1 میلیارد و 650 میلیون تومان و 1میلیارد و 450 میلیون تومان و ا میلیارد و 328 میلیون تومان کتاب در جایگاه های بعدی این آمار قرار دارند.

با توجه به برگزاری بیش از 10 نمایشگاه دیگر تا پایان سال، پیش‌بینی می‌شود آمار فروش نمایشگاه‌های استانی کتاب امسال به مرز 50 میلیار تومان برسد که اتفاقی بی‌سابقه است.

انتهای پیام/و

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک