شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ساعت ۶:۱۱

تحویل یک بهله پرنده قرقی به محیط زیست توسط شهروندان گرمه ای

یک بهله پرنده قرقی توسط یکی از شهروندان دوستدار طبیعت تحویل اداره محیط زیست شهرستان گرمه داده شد.
تحویل یک بهله پرنده قرقی به محیط زیست توسط شهروندان گرمه ای,

به گزارش عصر اترکبه نقل از  پایگاه خبری گرمه، احمد صفرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از تماس تلفنی یکی از شهروندان دوستدار محیط زیست با اداره محیط زیست در رابطه با محبوس شدن یک بهله پرنده قرقی در سوله محل کار، بلافاصله نیروهای یگان به محل اعزام شده و عملیات جهت نجات پرنده مورد نظر را آغاز کردند.

وی ادامه داد: بعد از ساعتی تلاش برای گرفتن پرنده توسط یگان حفاظت محیط زیست، بلاخره موفق به گرفتن پرنده شدند و آن  را از محیط سوله خارج نمودند.

صفرزاده بیان داشت: پرنده مذکور  بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست ارسال گردید تا ضمن بررسی وضعیت سلامت جسمی ، تا رسیدن به مرحله رهاسازی مورد حمایت و حفاظت قرارگیرد.

وی به معرفی بیشتر پرنده قرقی پرداخت و تصریح کرد: قرقی پرنده شکاری کوچکی از تیرهٔ عقابیان است. قرقی‌ها درمیان درختان آشیانه ساخته و برای شکار پرندگان کوچک مثل گنجشک در لابلای درختان و بوته‌ها سازگاری پیدا کرده‌اند.

زئیس اداره محیط زیست گرمه در ادامه اظهار داشت: پرندگان شکاری از جمله پرندگان ارزشمندی هستند که نقش بسزایی در چرخه طبیعت دارند و تحویل پرندگان بیمار و آسیب دیده به ادارات حفاظت محیط زیست اقدامی پسندیده و مؤثر از سوی شهروندان است که در این خصوص باید اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد.

وی همچنين از کلیه شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی و یا هرگونه تخریب زیست محیطی و یا ایجادآلودگی موضوع را سریعاً به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان  اطلاع دهند./انتهایپیام/بابائی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک