پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ساعت ۳:۳

فاز اول طرح فیبر نوری منازل در اسفراین اجرا شد

به مناسبت هفته پژوهش با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اسفراین از فاز اول طرح فیبر نوری منازل در اسفراین رونمایی شد .
فاز اول طرح فیبر نوری منازل در اسفراین اجرا شد,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه پژوهشی دستاوردهای دانش آموزان و نخبگان این شهرستان که در مسابقات خوارزمی حائز رتبه های برتر شده بودند به نمایش گذاشته شد و از فاز اول طرح فیبر نوری منازل در اسفراین رونمایی شد .
رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین در حاشیه مراسم رونمایی از طرح فیبر نوری گفت : فیبر نوری به تکنولوژی جدیدی اطلاق می شود که به جای استفاده از کابل مسی از فیبرنوری بهره می برد و می تواند سرویس های گوناگونی از جمله تلفن ، اینترنت و دیگر سرویس های دیتای تجاری را با سرعت و کیفیت بسیار بالا در اختیار مشترکین خود قرار دهد . 
وی گفت : فیبر نوری از پایدارترین راه‌های ارائه‌ اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات  موجود در سر راه فناوری های اینترنت همراه  و ADSL  را ندارد.
مجید بهنود افزود : فاز اول این طرح در خیابان های امام خمینی ، معلم ، امام رضا(ع) و طالقانی مجموعا بطول دو کیلومتر آغاز شده است که بناست در تمام سطح شهر این طرح عملیاتی شود . 
رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین حذف کلیه کابل های مسی ارتباطی ، کاهش نویز ، قابلیت استفاده از سرویس های دیتای متنوع مخابراتی و غیر مخابراتی ، پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه ، ارتباط صوتی و تصویری با کیفیت بالا ، طول عمر بالاتر نسبت به کابل های مسی و افزایش چشمگیر پایاداری ارتباط را از مزایایی این طرح بیان کرد . 
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک