پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ساعت ۵:۱۰
مدیر عامل صندوق خاتم الانبیا اسفراین:

صندوق خاتم الانبیای اسفراین مجوز بانک مرکزی را دارد

مدیر عامل صندوق خاتم الانبیا اسفراین گفت: شایعات مطرح شده در رابطه با صندوق خاتم الانبیا اسفراین کذب است و این صندوق مجوز بانک مرکزی را دارد.
صندوق خاتم الانبیای اسفراین مجوز بانک مرکزی را دارد,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، درپی انتشار خبر مبنی برعدم مجوز موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیا از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وانتشار این خبر در رسانه های گروهی، ظهر روز یکشنبه یکی از کانال های تلگرامی در اقدامی غیر حرفه ای و غیر قابل قبول با انتشار این خب به انضمام تصویر  " صندوق قرض الحسنه اسفراین" اقدام به انتصاب این خبر به این صندوق نمود و این موضوع به ایجاد نگرانی برای مردم اسفراین شد.
حسین اسدی در گفت و گو با خبرنگار سپهرآیین گفت:  صندوق قرض الحسنه خاتم الانبیا اسفراین  با شماره ثبت (3) و کد 7-585-12 به استناد تفاهم نامه شماره 171583 مورخخ 13/8/1388 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مرتبط باسازمان اقتصاد اسلامی ایران می باشد و دارای مجوز می باشد.
وی با شاره به اینکه این صندوق هیات امنایی اداره می شود گفت:  این صندوق یک صندوق قرض الحسنه است و با موسسات مالی و اعتباری فرق دارد و این موسسه  هیچ گاه اقدام به فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری نکرده است.
اسدی با اشاره به خدمات این موسسه گفت: سود های دریافتی ما در برابر پرداخت وام ها بسیار ناچیز است و به عنوان مثال ما در قبال پرداخت یک میلیون وام هیچ سودی دریافت نخواهیم کرد و تا 5 میلیون تومان وام یک درصد سود و بیشتر از 5 میلیون تومان وام دو درصد سود دریافت خواهیم کرد.

وی در رابطه با نگرانی مردم گفت: مشتریان ما هیچ نوع نگرانی در این رابطه نداشته باشند و طبق هماهنگی های صورت گرفته با آقای سیف رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار شده است که اطلاعیه صادر شده از سوی بانک مرکزی اصلاح شود و همچنین طبق هماهنگی های صورت گرفته با دکتر قوامی قرار بر این شده است که امشب در رابطه با این موضوع با شبکه اترک مصاحبه تلفنی داشته باشد.

مدیر عامل صندوق خاتم الانبیا اسفراین در رابطه با انتشار شایعات در یکی از کانال های تلگرامی نیز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دادستانی شهرستان اسفراین در اولین فرصت پیگیر قضایی خواهیم کرد.

وی در پایان با تشکر از حمایت همشهریان و اصحاب رسانه شهرستان گفت: از آقای نوروزی فرماندار اسفراین و دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین که پیگیر این قضیه بوده اند تقدیر و تشکر می کنیم .

انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک