چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ساعت ۳:۵۰
معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی:

زلزله زدگان برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن مراجعه کنند

 معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: 283 میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات به زلزله زدگان استان به منظور احداث خانه های جدید و یا تمعیر خانه های خود اختصاص یافته است و از آسیب دیدگان خواست که برای دریافت این تسهیلات به اداره کل بنیاد مسکن استان مراجعه کنند.
زلزله زدگان برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن مراجعه کنند,

علی روحانی، معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک درباره وضعیت ساخت و ساز منازل جدید برای زلزله زدگان ساکن در روستاهای دو شهرستان بجنورد و مانه و سملقان که خانه های آنان خراب و یا به شدت آسیب دیده اند که نیاز به احداث و یا تعمیر دارند، اظهار کرد: یک ماه قبل اعتبار ابلاغی 283 میلیارد تومانی برای دو شهرستان بجنورد و مانه و سملقان به منظور احداث منازل جدید و یا تعمیر منازل خسارت دیده از زلزله یاد شده، اختصاص یافت.

روحانی با بیان اینکه این تسهیلات با کارمزد چهار درصد اعطا می شود، اعلام کرد: به هر متقاضی 20 میلیون تومان تسهیلات به منظور ساخت خانه جدید و یا تعمیر خانه آسیب دیده همچنین سه میلیون تومان نیز تسهیلات معیشتی به آنان اعطا می شوند.

وی عنوان کرد: این تسهیلات از طریق پنج بانک در حال اعطا هستند.

وی اظهار کرد: متقاضیانی که پس از واقعه زلزله یاد شده، به اداره کل بنیاد مسکن استان مراجعه و پرونده تشکیل دادنده بودند برای دریافت این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

معاون بنیاد مسکن خراسان شمالی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین به روستاییان خسارت دیده در دو شهرستان یاد شده که هنوز برای تشکیل پرونده به این اداره کل نیز مراجعه نکرده اند، دو مرتبه اطلاع رسانی کردیم که به این اداره کل مراجعه کنند تا برای آنها پرونده تشکیل و به بانک ها معرفی شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار اشاره شده به استان اختصاص یافته است تا تسهیلات به آنان شود اما هنوزعدم مراجعه عده ای برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات مشخص نیست.

روحانی یادآور شد: این در حالی است که حتی تضامین بانکی نیز تضمین زنجیره ای شده و معرفی کارمند رسمی به عنوان ضامن از دستور کار خارج شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک