شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ساعت ۵:۴۷
بمناسبت هفته بسیج:

همایش میقات صالحین حلقات صالحین درنماز جمعه شیروان

همایش میقات صالحین در خصوص آموزه های دینی، تاریخی و معرفتی در زمینه های بصیرتی در مصلی شیروان برگزار شد.
همایش میقات صالحین حلقات صالحین درنماز جمعه شیروان

به گزارش پایگاه خبری شیروان: سرهنگ حسین اکبری، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان، هدف از برگزاری این همایش را نمایش فعالیت های تربیتی و فرهنگی سپاه شیروان عنوان کرد و گفت: این همایش با موضوع راهکارهای تقویت نمازهای جمعه و جماعت و حضور کمی و کیفی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در نمازهای جمعه و جماعات این شهرستان دانست.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت حلقه‌های صالحین در جهت روشنگری و آماده‌سازی نسل جوان جامعه برای به‌دست گرفتن مدیریت کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و فراموش نکردن راه و اهداف انقلاب اسلامی است و اجرای طرح حلقه‌های صالحین در راستای ایجاد و افزایش بصیرت در مردم یکی از نقاط قوت بسیج و سپاه بود.

اکبری با بیان اینکه شجره طیبه صالحین از دل بسیج رشد کرده است، هدف از برگزاری همایش میقات حلقه‌های شجره طیبه صالحین را بصیرت‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین سربازان و فرماندهان جنگ نرم عنوان کرد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین علاوه بر اینکه سبب رشد و توسعه مباحث معرفتی و بصیرتی در سطح بسیج و جامعه اسلامی می شود، گروه‌های تعالی نیز بخشی از ناهنجاری‌های جامعه را مرتفع کرده و راهکارهایی را در حوزه های متعدد ارائه می کنند تا جامعه‌ای عاری از منکرات داشته باشیم، گسترش تفکر بسیجی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در طرح حلقه‌های صالحین با هم اندیشی و هم فکری‌های اعضای بسیج و فرماندهان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین اکبری در ادامه این همایش خاطر نشان کرد: در این برنامه حلقه ها در سطوح سنی نونهالان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان شرکت داشتند که فعالیت های تربیتی خود را در زمینه های معرفتی، بصیرت بخشی، اعتقادی و اخلاقی با محوریت ماه محرم و اربعین ارائه کردند.

همایش میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین حوزه ها و پایگاه‏ ها با هدف حفظ و انسجام و ایجاد وحدت و همدلی بین مربیان،  برگزار شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک