شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ساعت ۹:۳۹

تجدید میثاق با شهدا به مناسبت هفته بسیج

فاروج من- به مناسبت هفته بسیج مسئولین ادارات و بسیجیان شهرستان با حضور در مزار شهدای فاروج به عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

به گزارش فاروج من؛ سرهنگ پاسدار حسین حقانی دشتی در حاشیه این مراسم گفت: چقدر خوب است که هرچند وقت دورهم جمع شده و در این فضای معنوی و عطرآگین مزار شهدا با این عزیزان عهد و پیمانی تازه کنیم، شهیدانی که تمام این انقلاب و امنیت را مدیون آن‌ها هستیم.

حقانی دشتی در ادامه اظهار داشت: به برکت مجاهدت و تلاش‌های شهدا است که امروز انقلاب ما به اینجا رسیده و میوه شیرین استقلال، عزت و بالندگی را چشیده‌ایم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج بابیان اینکه شجره طیبه بسیج امروز در رشد و بالندگی و پویایی خود به حد بلوغ رسیده است، گفت: این روزها با پایان کار شجره خبیث تکفیری داعش باید تبریک دومی هم به همه مردم و بسیجیان بگوییم و این تقارن را به فال نیک می‌گیرم.

وی در ادامه افزود: امروز نهال انقلاب تنومندتر و پربارتر شده که مصداق آن شهدای عزیز و جانبازان مدافع حرم هستند، البته مشتاقان زیادی نیز متقاضی اعزام به جبهه‌های نبرد علیه کفر، عناد و الحاد بودند که موفق نشدند ولی این گزیده از آنان هم که رفتند درخشیدند.

 

 

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک