چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۰:۴

نابودی داعش، درس عبرتی برای سران خودفروخته عرب است

فاروج من-امام‌جمعه شهرستان فاروج نابودی داعش را درس عبرتی برای سران خودفروخته عرب دانسته و گفت: سران خودفروخته عرب که آلت دست استکبار جهانی و بیگانگان شده‌اند باید با نابودی داعش بیدار شوند تا امت اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر بایستد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده در گفتگو با خبرنگار فاروج من گفت: ما از آمریکا و رژیم صهیونیستی که ذاتشان شرارت است ناراحتی نداریم، همه ناراحتی ما امت اسلام از افرادی است که خود را خادمین حرمین نامیده‌اند و بانفوذ در امت اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و نابودی اسلام‌اند.

قلی زاده در ادامه افزود: سران خودفروخته عرب که آلت دست استکبار جهانی و بیگانگان شده‌اند باید با نابودی داعش بیدار شوند تا امت اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر بایستد

امام‌جمعه شهرستان فاروج با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در برابر تشکیلات سازمان‌یافته از وظایف اصلی نیروهای امنیتی به‌ویژه برادران سپاهی است، اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ‌نامه سردار سلیمانی ضمن تبریک، بر هوشیاری و عدم غفلت تأکید داشتند که قوای مسلح در برخی نقاط حساس هوشیار باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: ته‌مانده‌های این شجره ملعون تکفیری دست به خرابکاری خواهند زد چراکه ذات آن‌ها خباثت و شرارت است و باید نیروهای مسلح و اطلاعاتی کشور عزیزمان بیدار و هوشیار باشند و نیروهای نهضت مقاومت اسلامی ازجمله فاطمیون از افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون که در سوریه و عراق سازمان‌یافته‌اند باید تشکیلات خود را حفظ کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه بنا به سخنان صریح خود آمریکایی‌ها داعش را برای مقابله با ایران در منطقه تأسیس کردند و داعش از افتخارات اوباما بوده است، یادآور شد: تلاش آن‌ها نشان دادن چهره‌ای خشن از جهان اسلام بود که با درایت مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان از ابتدا به دولت‌مردان، سپاهیان و نیروهای بسیجی، هسته مقاومت با هوشیاری به مقابله پرداخت.

وی در ادامه خاطر تصریح کرد: با شهادت شهید حججی، سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی نه وعده حمله به پایگاه‌های آن‌ها بلکه قول نابودی آن‌ها را داد و این وعده در کمتر از سه ماه به لطف نیروی ایمان و ازخودگذشتگی سربازان اسلام محقق شد.

قلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: نابودی داعش درس عبرتی بزرگ به شیوخ و سران خودفروخته عرب به دلارهای آمریکایی است و ناراحتی جهان اسلام از مدعیان مسلمان است، امید می‌رود که عربستان این هشدار نابودی باطل را جدی بگیرد.

 

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک