شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ساعت ۳:۱۸
شهردار جدید بجنورد در تشریح برنامه هایش اعلام کرد:

ممنوعیت ورود نیروی انسانی جدید به شهرداری بجنورد/توسعه بوستان باباامان در دستور کار

شهردار بجنورد با بیان اینکه در حال حاضر این نهاد به اندازه کافی نیرو دارد، خواستار شد: شورای شهر بجنورد مصوبه ای را به تصویب برساند که تا چهار سال آینده هیچ نیرویی در این شهرداری جذب نشود.
ممنوعیت ورود نیروی انسانی جدید به شهرداری بجنورد/توسعه بوستان باباامان در دستور کار,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، روح الله براتیان، شهردار جدید بجنورد در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد با تصریح بر این مطلب که در حال حاضر این نهاد به اندازه کافی نیرو دارد، خواستار شد: شورای شهر بجنورد مصوبه ای را به تصویب برساند که تا چهار سال آینده هیچ نیرویی در این شهرداری جذب نشود.

 

براتیان تاکید کرد: ورود هر نوع نیروی انسانی طی چهار سال آینده به مجموعه شهرداری بجنورد باید ممنوع شود.

 

وی در بخشی دیگر از سخن خود کمبود پارکینگ در سطح شهر بجنورد را یکی از مهمترین مشکلات این شهر برشمرد و گفت: در بافت مرکزی و میانی شهر بجنورد با کمبود پارکینگ مواجه هستیم بنابراین خواهان اجرای دوباره طرح پارک بان برای مدیریت ترافیک این شهر هستیم تا کمبود ترافیک سطح شهر کاسته شود.

 

وی همچنین خواستار شد: از شهروندانی که زمین مسطحی در سطح شهر دارند و یا ملکی را در اختیار دارند که مسکونی نیست و باید تخریب شود، تقاضا می کنم این زمین و یا ملک خود را تسطیح و تبدیل به پارکینگ تبدیل کنند که البته تمامی جوانب حقوقی و قانونی زمین آنان در نزد شهرداری محفوظ خواهد ماند و درآمد ناشی از آن عاید خود مالک خواهد شد.

 

شهردار بجنورد در ادامه به خندق های موجود در سطح شهر بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: طول این خندق ها در سطح شهر بجنورد 14 کیلومتر است که اغلب آنها در حواشی شهر واقع هستند و وضعیت نابسامانی دارند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون فقط چهار کیلومتر از این خندق ها ساماندهی شده اند، گفت: برای ساماندهی این خندق ها 250 میلیون تومان اعتبار اختصاص خواهیم داد.

 

وی همچنین به معابر خاکی موجود در مناطق حاشیه شهر نیز اشاره ای داشت و اعلام کرد: شهرداری بجنورد درصدد است تا سال آینده تمامی این معابر را آسفالت و جشن پایان معابر خاکی را برگزار کند.

 

براتیان درباره سیستم حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اظهار کرد: سیستم اتوبوس رانی موجود در سطح شهر فقط 30 درصد از جابجایی مسافران این شهر را تحت پوشش قرار داده است، درحالیکه باید این خدمات فراگیر شود.

 

وی عنوان کرد: برای ساماندهی سیستم اتوبوس رانی بجنورد مذاکره اولیه ای را با یک شرکت انجام داده ایم تا سیستم اتوبوس رانی بجنورد را به آن شرکت محول کنیم و آنان ناوگان اتوبوس رانی این شهر را تجهیز کنند و خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهند.

 

شهردار بجنورد، توسعه بوستان باباامان را از دیگر برنامه های شهرداری بجنورد عنوان کرد و گفت: اکنون وسعت این بوستان 95 هکتار است که تلاش داریم تا باغ ایلخانی با وسعت 380 هکتار به بوستان باباامان ملحق شود و بوستان باباامان توسعه یابد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک