شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ساعت ۱:۱
فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان:

اجرای ۱۸۲عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج در شهرستان مانه و سملقان/تخصیص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تسهیلات اشتغال زایی

فرمانده سپاه مانه و سملقان، از اجرای 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان اعطاء می گردد.
اجرای 182عنوان برنامه بمناسبت هفته بسیج  در شهرستان مانه و سملقان/تخصیص 700 میلیون تومان اعتبار تسهیلات اشتغال زایی,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، سرگرد پاسدار روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان این که" بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار محوری سی و هشتمین سالروز هفته بسیج است، بیان کرد: تعداد 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

محمدی با اشاره به عناوین روزشمار این هفته، اظهار کرد: بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسجد محوری و ولایتمداری، دولت مقاومت و استکبارستیزی و آخرین روزهفته بسیج در 5 آذرماه با عنوان جهاد کبیر و عمل انقلابی عناوین روزشمار هستند که در قالب این عناوین برنامه های بسیج اجرایی می شود.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی یک روزه کمک به محرومین، افتتاح ساختمان 2 حوزه مقاومت، افتتاح چندین ساختمان پایگاه بسیج، تجدید بیعت با ائمه محترم جماعات شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، افتتاح پروژه ها و کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از دانش آموزان عشایری و تامین لوازم التحریر آن ها از جمله برنامه های محوری هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: بسیج در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بومی محلی شهرستان، در جهت مبارزه با گسترش مواد مخدر در مناطق آلوده برنامه های محوری خود را نیز اجرا می کند.

محمدی از تخصیص 700 میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد کارگاه های مشاغل خانگی در شهرستان به بسیجیان خبر داد و افزود: که 500 میلیون تومان این تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: کارگاه میوه خشک کنی، پرورش بلدرچین، پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، گلیم بافی، دامپروری، زنبور داری، گیاهان دارویی و پرورش ماهی از جمله طرح هایی بوده که از تسهیلات مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی بهره مند شده اند.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و بسیج به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: تاکنون مبلغ 11 میلیون تومان کمک های نقدی و هم چنین کمک های غیرنقدی شامل پتو، البسه، لحاف و تشک، برنج، کپسول و انواع خوراکی در قالب 3 خودروی نیسان توسط پایگاه ها و ایستگاه های بسیج جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

انتهای پیام/ فیروز بخت

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک