شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ساعت ۶:۳۳
در نشست خبری با فرمانده سپاه شهرستان جاجرم مطرح شد؛

اجرا شدن ۱۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج/ برگزاری همایش بزرگ اجتماع بسیجیان با نام شکوه مقاومت در ۵ آذر

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم با بیان اینکه در هفته ی بسیج ۱۱۵ عنوان برنامه پیش بینی کردیم ابراز داشت: نقطه ی عطف برنامه های هفته ی بسیج در روز پنج آذرسالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش بزرگ اجتماع بسیجیان به نام شکوه مقاومت را در شهرستان جاجرم،برگزار خواهد شد.
اجرا شدن 115 عنوان برنامه در هفته بسیج/ برگزاری همایش بزرگ اجتماع بسیجیان با نام شکوه مقاومت در 5 آذر,

به گزارش  عصر اترک به نقل از پایگاه خبری جاجرم، سروان محمدنیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج خدمت همه مردم عزیز شهرستان ابراز داشت: بسیج به عنوان پیشگام در عرصه ی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و همه ی عرصه ها ی تعریف شده تلاش می کند و به مسئولین برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک می کند.

وی با بیان اینکه بسیج از بطن مردم است افزود: نقطه ی عطف فعالیت های بسیج را در بحث زلزله ی کرمانشاه می بینید که مجموعه ی بسیج و سپاه به عنوان خدمت گذار مردم در صحنه حضور دارند.

محمدنیا با اشاره به اینکه  در هفته ی بسیج ۱۱۵ عنوان برنامه پیش بینی کردیم ابراز داشت: ان شا ءالله به کمک بسیجیان عزیز و مسئولین محترم برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که مهم ترین و شاخص ترین برنامه ها عبارتند از دیدار با امام جمعه های جاجرم،سنخواست و شوقان و تجدید میثاق بسیج با ولایت صورت خداهد گرفت،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا  در سه نقطه ی شهری جاجرم، سنخواست و شوقان ، حضور منسجم بسیجیان عزیز در نماز جمعه ی سه بخش شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، سرکشی و بازدید مسئولین شهرستان از روستاهای محروم شهرستان، برپایی نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای بسیج در شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

وی گفت: نقطه ی عطف برنامه های هفته ی بسیج در روز پنج آذرسالروز تشکیل بسیج مستضعفین همایش بزرگ اجتماع بسیجیان به نام شکوه مقاومت را در شهرستان جاجرم،و شهرهای سنخواست و شوقان برگزار می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم گفت: در طول هفته ی بسیج برنامه هایی در حوزه ی محرومیت زدایی داریم از جمله اعزام اردوهای جهادی را خواهیم داشت و بازدید از برنامه های اقتصاد مقاومتی که از امروز شروع شد و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم که در طول هفته ی بسیج اجرا خواهیم کرد،

وی افزود: برنامه های فرهنگی و اعتقادی و یادواره ی شهدا که عمق بخشی در حوزه ی انقلاب و نظام است  در دستور کار مجموعه ی بسیج با هدف مسجد محوری است‌.

سروان محمدنیا با بیان اینکه مسابقات مختلف ورزشی هم پیش بینی کرده ایم ابراز افزود:مسابقات ورزشی کشتی آزاد و کشتی با چوخه در روز پنج شنبه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک