سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ساعت ۶:۲۶
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) خبر داد:

اجرای ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج / واگذاری بازسازی دورترین روستای زلزله زده کرمانشاه به سپاه استان/ آغاز طرح گشت محله محور

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج هزار برنامه در سطح استان خراسان شمالی اجرا می شود.
اجرای 1000 برنامه در هفته بسیج / واگذاری بازسازی دورترین روستای زلزله زده کرمانشاه به سپاه استان/ آغاز طرح گشت محله محور,

به گزارش عصر اترک، سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع)  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان پرداخت و "بسیج مظهر مردم سالاری دینی " را شعار محوری هفته بسیج سال جاری اعلام کرد.

 

وی روزشمار برنامه‌های هفته بسیج را بدین شرح اعلام کرد: 29 آبان با عنوان "بسیج – اقتصاد مقاومتی و سازندگی، 30آبان بسیج - محرومیت زدایی و خدمت رسانی، یک آذر بسیج -اعتلای فرهنگی و اجتماعی، دوم آذربسیج- اندیشه ورزی و تولید علم، سوم آذر بسیج - مسجد محوری و ولایت مداری چهارم آذر بسیج -درس مقاومت و استکبار ستیزی و پنجم آذر بسیج- جهاد کبیرو روحیه انقلابی ".

 

سردار مرتضوی، بهره برداری از هفت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و 15 پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان های خراسان شمالی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، بهره برداری از  150 طرح محرومیت زدایی بسیج با اعتبار یک میلیارد و 450 میلیون تومان، برگزاری مسابقات با محوریت فضای مجازی بسیج و نشست شبکه های روشنگری با موضوع اعتلای فرهنگی و اجتماعی، همایش هزارنفری جهادگران و دانشجویان بسیجی با عنوان «انقلابیون جوان» در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را از جمله برمه های بسیج در این هفته عنوان کرد.

 

 حضور سازمان یافته بسیجیان استان در میعادگاه های نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه فرماندهان سپاه و نواحی مقاومت با موضوع تبیین گزارش عملکرد بسیج و گزارش خدمات اجتماعی بسیج و برگزاری همایش «تبیین گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان اسلام» را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 

سردار مرتضوی در ادامه از تجمع بزرگ بسیجیان استان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج در پنجم آذرماه تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه مقاومت" در سراسر استان همزمان با سراسر کشور به منظور نمایش اقتدار و آگاهی بسیجیان و حفظ وحدت و انسجام آنان برگزار می‌شود.

 

وی دیدار برگزیدگان بسیجی با فرمانده معظم کل قوا در اول آذرماه را یکی دیگر از برنامه‌های محوری هفته بسیج عنوان کرد.

 

واگذاری بازسازی دورترین روستای زلزله زده کرمانشاه به سپاه خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از واگذاری بازسازی روستای زلزله زده  " شیخ صالح" در نقطه صفر مرزی شهرستان سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه به سپاه استان خبر داد.

سردار مرتضوی افزود: در جریان تقسیم‌بندی مناطق زلزله‌زده٬ روستای شیخ صالح به استان خراسان شمالی و سپاه حضرت جواد‌الائمه(ع) اختصاص یافته و امیدواریم با حضور جهادی بسیجیان و نیروهای متخصص٬ عملیات بازسازی این منطقه را به‌زودی آغاز کنیم.

 

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات و کمک‌های خوبی از سوی سپاه استان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و آمادگی خود و نیروهای سپاه استان را برای حضور در منطق زلزله‌زده و ارسال خدمات و کالا اعلام کرده‌ایم.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در ادامه  از آغاز طرح"گشت محله محور" خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج طرح "گشت محله محور" در استان آغاز می شود.

 

سردار مرتضوی خارنشان کرد: طرح گشت محله محور برای برقراری امنیت مناطق مختلف شهرستان به اجرا در می آید.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک