سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ساعت ۵:۱۵

راننده ای که در راه امدادرسانی جان باخت

پنج‌شنبه شب، یک راننده بوکانی در راه امدادرسانی به زلزله‌زدگان جان خود را از دست داد. امروز پیکر او در زادگاهش بوکان تشییع می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ شامگاه پنج شنبه (25 آبان ماه) یک دستگاه خودروی باری حامل کمک‌های مردمی که از شهرستان بوکان راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه بود؛ در جاده چشمه زرشک جوانرود دچار حادثه شد.

در این حادثه، راننده خودرو به نام ابوبکر معروفی درگذشت و دو همراه دیگر وی زخمی شدند.

به همراه این حادثه، فرماندار شهرستان جوانرود، در بیمارستان حضرت رسول الله (ص) این شهرستان حاضر شد و با خانواده متوفی و زخمی شدگان حادثه ابراز همدردی کرد.

صبح روز جمعه نیز تعدادی زیادی از شهروندان جوانرود در بیمارستان این شهر آماده شده و با حمل پلاکاردهایی درگذشت این راننده فداکار را تسلیت گفتند و در مراسم تشییع جنازه وی حضور پیدا کردند.

در تمام مسیر انتقال راننده متوفی، مردم از کاروان حامل پیکر بیجان او استقبال کردند؛ شب گذشته پیکر او به خانواده‌اش در بوکان تحویل شد و امروز تشییع جنازه این راننده با حضور پرشور مردم بوکان در حال برگزاری‌ست.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک