جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ساعت ۹:۴۷

کتابخانه‌ها، دانشگاه عمومی بدون کنکور هستند

فاروج من- فرماندار شهرستان فاروج در آیین نواختن زنگ مطالعه گفت: کتابخانه‌های دانشگاه‌های عمومی هستند که ورود به آن‌ها بدون دغدغه کنکور است

به گزارش فاروج من؛ هادی رجایی نیا در آیین نواختن زنگ مطالعه گفت: فرهنگ، هر جامعه را پایدار و توانمند می‌سازد و ساخت فرهنگ را می‌توان در کتابخانه‌ها رقم زد.

رجایی نیا افزود: امروز همه مدارس باید از کتابخانه‌های مفید برخوردار باشند و هر دانش‌آموز حضورش در کتابخانه و استفاده از منابع آن را بخشی از فعالیت مدرسه‌اش بداند. باید به‌گونه‌ای فضای کتابخانه‌ای در مدارس تعبیه شود که در منظر و دید دانش‌آموزان باشد.

فرماندار شهرستان فاروج بابیان اینکه دانش‌آموزان باید 10 دقیقه مطالعه غیردرسی روزانه داشته باشند، اظهار داشت: ضروری است بخشی از کلاس‌ها در فضای کتابخانه برگزار شود تا دانش‌آموزان با منابع مختلف و به‌صورت کاربردی آشنا شوند.

کتابخانه دبستان امین زاده با مشارکت اداره کتابخانه‌های شهرستان در تامین منابع در آئین نواختن زنگ مطالعه که حرکتی دوساله در شهرستان است افتتاح و از 7 نفر از نویسندگان شهرستان بنا بر مصوبه تازه‌ترین نشست انجمن کتابخانه‌های شهرستان، با اهدا لوح قدردانی شد.

انتهای پیام./

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک