چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ساعت ۴:۸
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد؛

افزایش ۵ درصدی وقف در بجنورد / وقف زمینه ساز اشتغال است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد از افزایش 5 درصدی وقف در شهرستان بجنورد نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش 5 درصدی وقف در بجنورد / وقف زمینه ساز اشتغال است,

حجت الاسلام عظیم آسوده در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری بجنا گفت: خوشبختانه به دلیل افزایش آگاهی مردم، امورات فرهنگی انجام شده توسط سازمان و همچنین نیازهای روزافزون جامعه افزایش 5 درصدی وقف، نسبت به سال گذشته را شاهدیم.

وی افزود: لازم به ذکر است که اگر مردم جامعه با تاثیرات وقف بر جامعه آشنایی داشته باشند قطعا از این امر استقبال بیشتری می نمایند و اگر وقف به معنای واقعی درست و با خلوص نیت انجام شود؛ قطعا تاثیرات آن را در زندگی روزمره اجتماعی خود شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برکات و ثمرات وقف در جامعه آنقدر گسترده است که در کلام نمی گنجد اما می توانم گزیده ای از تاثیرات مثبت وقف را خدمتتان عرض کنم.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد عنوان کرد: یکی از مواردی که در آن وقف صورت می گیرد در بحث زمین های کشاورزی است که بسیاری از مستاجران این زمین ها را صاحب شغل کرده است.

وی اظهار داشت: عده ای از واقفان در زمینه توسعه های عمرانی فعالیت می کنند که این امر نه تنها باعث اشتغال زایی، بلکه باعث رونق کسب و کار بسیاری از کاسبان و تولید کنندگان می شود.

وی بیان داشت: گاها واقفان بر نخبگان سرمایه گذاری کرده و باعث پرورش و گسترش علم و شور و شوق علم آموزی در جامعه می شود که به طبع پیشرفت یک جامعه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک