شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ساعت ۳:۲۶
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی :

شناخت مردم از خدمات تامین اجتماعی مطلوب نیست

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی  اظهارکرد: متاسفانه با وجود تمام تلاش های انجام شده طی سال ها هنوز هم شناخت ازخدمات سازمان تامین اجتماعی در بین آحاد مردم مطلوب نیست.
شناخت مردم  از خدمات تامین اجتماعی مطلوب نیست,

به گزارش عصر اترک،  مهدی درخشان، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی دراولین جلسه شورای هماهنگی  تامین اجتماعی خراسان شمالی  با بیان این که تعامل با مجامع بیرونی، نهادها و تشکل ها منجر به شناخت بیشتر مردم  از خدمات و رفع مشکلات سازمان تامین اجتماعی می شود،بر ضرورت تعامل با استانداری، امام جمعه،نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه، کارفرمایان و...تاکید کرد.

وی ناشناخته بودن جایگاه، وظایف و فعالیت های سازمان در بین مسئولان را از مشکلات اصلی سازمان برشمرد.

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ همکاری وتعامل بیشتر مجموعه سازمان تامین اجتماعی بایکدیگر تاکید کرد و افزود: نباید کمک به یکدیگر را یک منت بدانیم چراکه سازمان دریک موقعیت بسیار حساس قراردارد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهارداشت: متاسفانه با وجود تمام تلاش های انجام شده طی سال ها هنوز هم شناخت ازخدمات سازمان در بین آحاد مردم مطلوب نیست.

وی افزود: هنوزهم  مردم سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان پولدار می شناسند اما آن طرف قضیه را نمی بیند چراکه سازمان به همان نسبتی که درآمد دارد به همان نسبت  هم هزینه دارد.

دکتر درخشان تامین منابع ماهیانه بیش از 6 هزار میلیارد تومان را یکی از افتخارات سازمان تامین اجتماعی دانست و  بر پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان سازمان تاکید کرد وگفت: اگرصندوق تامین اجتماعی در پرداخت مستمری به بازنشستگان با مشکل مواجه شود جامعه با یک ابر چالش گرفتار خواهد شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان این که سازمان به سمت هیات مدیره ای شدن بیمارستان های تامین اجتماعی حرکت می کند، افزود:در بیمارستان های هیات مدیره ا ی تمام نیروها  باید از طریق نیروی شرکتی جذب شوند  بنابراین هربیمارستانی که با کمبود نیرو مواجه باشد باید به صورت شرکتی نیرو جذب کند. 

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز دراین جلسه جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان را 110 هزار نفر اعلام کرد و گفت: درحال حاضر بیش از 12 هزار بازنشسته مستمری بگیر در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.

محمد علی عباس زاده با بیان این که سازمان تامین اجتماعی از حساسیت های خاصی در مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور برخوردار است اظهارداشت: باتوجه به جایگاه خاص استان خراسان شمالی  درکشور به دلیل وجود قومیت ها وگویش ها و مذاهب مختلف وهم مرز بودن با کشور ترکمنستان این حساسیت تشدید می یابد که نیازمند همیاری،همدلی وهمکار بیشتر دستگاه ها بایکدیگر است.

وی بر اهمیت همبستگی واتحاد بیش از پیش مجموعه سازمان تامین اجتماعی در حوزه بیمه ای ، درمان و حتی  بانک رفاه تاکید کرد وگفت: اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی هیچ گاه حوزه درمان و بانک رفاه را جدا از خود ندانسته و همواره در زمینه های مختلف همکاری لازم را داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی کل طلب این اداره کل ازکارفرمایان استان را 85 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: از این میزان 20 میلیارد تومان مربوط به شهرداری بجنورد است.

وی به پیشنهاد شهرداری بجنورد بابت پرداخت بخشی از بدهی خود به اداره کل تامین اجتماعی استان به صورت تهاتر زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که سازمان در پرداخت بدهی ها به سمت نقدیندگی حرکت می کند اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی خواستار موافقت سازمان با انجام تهاتر زمین شد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی به ارتقای بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد از 102 به 160 تخت اشاره کرد و از اجرای عملیات پروژه هتلینگ و احداث درمانگاه تخصصی  بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبرداد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی هتلینگ بیمارستان از پیشرفت فیزیکی بالایی در برخی بخش ها برخوردار است.

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک