شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ساعت ۲۲:۵۴
استاندار خراسان شمالی :

رویکرد ما در انتصابات، شایسته سالاری به دور از جنسیت، قومیت و مذهب است

در این راستا ما نیز تمام اهتمام خود را در بهره گیری از ظرفیت بانوان با توجه به شایسته سالاری در پست های مختلف به کار گرفته و امروز شاهد فعالیت اولین بانو بخشدار استان در شهرستان شیروان هستیم.
رویکرد ما در انتصابات، شایسته سالاری به دور از جنسیت، قومیت و مذهب است

به گزارش پایگاه خبری شیروان ،محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از فرمانداری و بخشداری مرکزی شیروان در گفت وگو با خبرنگار ما،ضمن عرض تسلیت و ابراز هم دردی با هم وطنان زلزله زده غرب کشور گفت: متاسفانه در حادثه زلزله شب گذشته بسیاری از هم وطنان ما کشته و مجروح شدند که در این راستا  در آغازین لحظات حادثه تماس تلفنی را مبنی بر آمادگی هر گونه ارسال کمک با استانداران غرب کشور برقرار کردیم.
محمد رضا صالحی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی افزود:در این راستا ما نیز تمام اهتمام خود را در بهره گیری از ظرفیت بانوان با توجه به شایسته سالاری در پست های مختلف به کار گرفته ایم.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن " ولقد کرمنا بنی آدم " ، افزود: به فرموده این کتاب آسمانی خداوند به فرزندان آدم کرامت بخشیده و ما به عنوان جانشینان خدا بر روی زمین باید همواره برای حفظ این کرامت تلاش کنیم.
صالحی با تاکید بر این که حفظ کرامت انسان ها و استفاده  از استعداد و ظرفیت افراد  مختلف در مدیریت ها همواره مورد توجه بوده و هست؛ تاکید کرد: با توجه به این که در انتخاب مدیران به قشر بانوان کمتر توجه شده به همین منظور نخستین بخشدار زن استان در شیروان منصوب شد.
صالحی اظهار امیدواری کرد: این روند همچنان استمرار داشته باشد و از ظرفیت بانوان به عنوان مدیران آینده کشور در حوزه های مختلف مدیریتی استفاده شود.

 

 

انتهای پیام /

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک