چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ساعت ۹:۵۰
اصغر صابریان:

آماده کمک به زلزله زدگان کردستان هستیم

حجتی بر کسی باقی نماند و همه مسئولین بایستی از تمام ظرفیت ها استفاده کنند تا از آلام و مشکلات این مردم رنج دیده و خسارت دیده بکاهند.
آماده کمک به زلزله زدگان کردستان هستیم

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، اصغرصابریان مسئول گروه جهادی شهید تهرانی مقدم و بسیج دانشجویی شیروان در گفت گو با خبرنگار ما اعلام‌ کرد : ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های زلزله زده در زلزله اخیر گفت این زلزله در انتهای کنگره بزرگ اربعین می تواند زمینه ساز وحدت و همگرایی هر چه بیشتر ملت ایران و عراق شود.
مسئول بسیج دانشجوئی شیروان در ادامه افزود:  رهبر انقلاب اسلامی
در پی وقوع حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملّت ایران، تأکید کردند: همه دستگاههای لشکری و کشوری با همه همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و حجتی بر کسی باقی نماند و همه مسئولین بایستی از تمام ظرفیت ها استفاده کنند تا از آلام و مشکلات این مردم رنج دیده و خسارت دیده بکاهند.
وی به فرصت جبران محبت مردم عراق اشاره کرد وگفت؛ لازم است علاوه بر کمک به مردم خودمان به مردم عراق نیز امداد رسانی شایسته انجام گیرد.

صابریان  از دارندگان گروه خونی Oمنفی برای اهدای خون به مناطق زلزله زده از مردم شهسد پرور شیروان نیز دعوت کرده است .


در این راستا گروه جهادی شهید تهرانی مقدم شیروان آماده است از تمام امکانات خود در استفاده کند و در این مناطق حضور پیدا کند.


گروه جهادی شهید تهرانی مقدم تابستان سال گذشته با حضور در روستاهای زلزله زده بخش گیفان بجنورد به مدت ۱۵ روز با ظرفیت۵۰ جهادگر به مردم زلزله زده خدمات عمرانی بهداشتی و فرهنگی آموزشی و همچنین بسته های کمک غذایی ارائه کرد.

 

انتهای پیام /

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک