پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۹۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ساعت ۵:۳

ما را به تهدید نیازمایید؛ ما فرزندان عاشورا و اربعین هستیم

فاروج من – امام‌جمعه شهرستان فاروج با اشاره به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین گفت: ما فرزندان عاشورا و اربعین هستیم، ما را به تهدید نیازمایید که برای ما کارساز نیست.

به گزارش فاروج من؛ امام‌جمعه شهرستان فاروج با اشاره راهپیمایی‌های اربعین حسین گفت: امام باقر (ع) می‌فرماید اگر مردم مى‏دانستند كه در زيارت امام حسين (عليه‏السلام) چه فضيلت‏هايى هست، از شوق جان مى‏دادند و از شدت حسرت (از اين‏كه نرفتند) قالب تهى مى‏كردند. زيارت سیدالشهدا امام حسين (عليه‏السلام) كه خود استقلالاً مورد تأكيد است، داراى عظمت و شكوهى غيرقابل وصف و برخوردار از آثار و بركات و فضيلت‏هاى بى‏شمار هست

وی در ادامه افزود: اگر اين زيارت همراه شود با رنج و تعب و پياده‏روى، قطعاً ثواب و اثرات آن نيز ويژه خواهد گرديد تا حدى كه امام صادق (عليه‏السلام) فرمودند: براى هر قدمى كه زائر جد غريب ما سیدالشهدا برمى‏دارد، ثواب يك شهيد در معركه و آغشته به خون هست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده اظهار داشت: ما فرزندان عاشورا و اربعین هستیم، به‌روز رزم مردان عاشورایی و به‌روز عزا سوگواران اربعینی، تهدید برای ما کارساز نیست که اگر بود آن هشت سال حماسه را نمی‌آفریدیم، اگر امروز داغدار حسینیم، برسد زمانش، منتقم خون حسین (ع) از یزیدیان زمان خواهیم بود، ما را به تهدید نیازمایید که امتحانمان را در کربلای ایران و عراق و سوریه با مدافعان وطن و حریم و حریم داده‌ایم.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور روسیه و دستاوردهای آن گفت: هم‌گرائی ايران و روسيه مى‏تواند به تضعيف و شكست سناريوهاى تهاجمى غرب در منطقه بيانجامد و اين خود دستاورد بزرگى است. همكارى موفق ايران و روسيه در سوريه نشان داد كه حضور اين دو كشور در كنار يكديگر به تقويت موقعيت منطقه‏اى آنان مى‏انجامد.

خطیب جمعه فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: ازاین‌پس راهپیمایی دسته‌جات شهرهای مختلف به سمت حرم رضوی آغاز می‌شود، مردم فاروج با آغوش باز از کاروان‌های زائران پیاده حرم رضوی استقبال کنند، تمام مسئولان شهرستان نیز در خدمت زائران هستند

 

انتهای پیام./77

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک