سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ساعت ۳:۱
رئیس مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی خراسان شمالی:

  پسر ۱۵ ساله آشخانه ای خود را به دارآویخت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکیخراسان شمالی گفت:  پسر 15 ساله آشخانه ای عصر امروز خود را به دارآویخت و درگذشت.
  پسر 15 ساله آشخانه ای خود را به دارآویخت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، تقی دولت آبادی اظهار کرد: بر اساس گزارش رسیده به اورژانس شهر آشخانه، ماموران اورژآنس بلافاصله در محل حاضر شدند اما این نوجوان پیش از رسیدن ماموران اورژانس در خانه جان سپرده بود.

 

وی افزود: با اصرار خانواده، پیکر وی به بیمارستان منتقل شد اما این نوجوان دست کم نیم ساعت پیش از رسیدن ماموان اورژانس جان خود را از دست داده بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز در این باره گفت: ساعت 16 و 21 دقیقه امروز در تماس تلفنی با پلیس 110 یک مور خودکشی و حلق آویز شدن گزارش شد که ماموران انتظامی و آگاهی این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

 

سرهنگ علی حسین رختیانی اظهار کرد: ماموران پس از حضور در محل حادثه که در منزل مشاهده کردند، پسری 16 ساله در اتاق خواب خود را حلق آویز کرده است.

 

وی با بیان اینکه در زمان این حادثه پدر و مادر این نوجوان در خانه حضور نداشته اند افزود: بر اساس نتایج تحقیقات اولیه، پسر همسایه متوفی که هم سن و سال او است، نخستین فردی است که از حادثه مطلع شده و بلافاصله برادر  برزگ تر خود را در جریان قرار داده است و پس از آن والدین نیز از حادثه خبردار شده اند.

 

محمدعلی روحانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مانه وسملقان در این گفتگو بیان کرد: خانواده این نوجوان متوفی تا کنون از کسی شاکی نبوده اند.

 

روحانی اظهار کرد: جسد این نوجوان  به پزشکی قانونی و به سردخانه منتقل شد و تحقیات درباره انگیزه خودکشی و جزئیات آن ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک