جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ساعت ۵:۲۲
معاون فرماندار شیروان:

حقوق معوق کارگران نیروگاه شیروان دو روز آینده پرداخت می شود

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار شیروان با بیان اینکه تا کنون حقوق معوقه کارگران شرکت پیمانکاری نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان پرداخت نشده است، گفت: حقوق یک ماه این کارگران هجدهم ماه جاری پرداخت می شود.
حقوق معوق کارگران نیروگاه شیروان دو روز آینده پرداخت می شود,

صمد ایزانلو، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شیروان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: پس از تجمع های اعتراضی کارگران این شرکت پیمانکاری شورای تامین شهرستان جلسه ای را برای پیگیری موضوع تشکیل داد و مقرر شد هجدهم ماه جاری یک ماه حقوق معوق پرداخت شود.

 

ایزانلو افزود: هفتم آذر ماه نیز یک ماه از حقوق معوق این کارگران پرداخت می شود.

 

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار شیروان  پیشتر به عصر اترک گفته بود: با پیگیری هایی که از اداره کار و شرکت مپنا در تهران انجام شد مقرر شد معوقات پیمانکار طرح پرداخت شود تا این شرکت پیمانکاری نیز حقوق معوق کارگران را پرداخت نمایید.

 

ایزانلو اظهار کرد: کارگران شرکت پیمانکاری سیکل ترکیبی نیروگاه شیروان 4 ماه حقوق دریافت نکرده اند.

 

وی تعداد کارگرهایی که مطالبه دارند شامل کارگران شرکت نصب نیرو (از شرکت های گروه مپنا) و پیمانکاران جزء 200 نفر اعلام کرد .

 

 به گزارش عصر اترک، هفته گذشته تعدادی از کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان (بخش پروژه فاز بخار) در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود 3 روز متوالی مقابل درب ورودی این واحد تولیدی تجمع کردند و با قول مسئولان استانی مبنی بر پرداخت حقوق معوق طی یک هفته آتی به تحصن خود پایان دادند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک