شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۹۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ساعت ۴:۲۴
از سوی شبکه تعاون روستایی خراسان شمالی در حال انجام است؛

توزیع ۲۴۵۰ تن بذر گندم و جو برای کشت پاییزه امسال

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: شبکه تعاون روستایی استان قبل از آغاز کشت پاییزه امسال نسبت به تهیه و توزیع نهاده های کشاورزی استان اقدام کرده که در همین راستا، این شبکه در حال توزیع دو هزار تن بذر گندم و 450 تن بذر جو در میان کشاورزان استان است.
توزیع 2450 تن بذر گندم و جو برای کشت پاییزه امسال,

حاکم نجفی، رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک با اعلام این خبر همچنین اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان برای خدمت رسانی به کشاورزان و باغداران استان به منظور انجام کشت پاییزه به تهیه دو هزار تن بذر گندم و 450 تن بذر جو اقدام کرد که تاکنون هزار و 400 تن بذر گندم و 400 تن بذر جو توزیع شده است.
نجفی همچنین اعلام کرد: شبکه تعاون روستایی استان برای کشت پاییزه امسال نسبت به تهیه کودها نیز اقدام کرده است که در همین راستا، هزار و 200 تن کود اوره، 380 تن سولفات پتاسیم، هزار و 200 تن سوپر فسفات و 650 لیتر قارچ کش و علف کش هستند.

وی همچنین افزود: برای باغداران نیز بیش از 26 تن کربنات دوپتاس تهیه شده که در حال توزیع است.
وی خاطر نشان کرد: قیمت این نهاده ها یارانه ای و مصوب وزارت جهاد کشاورزی هستند که قیمت این نهاده ها در سال جاری در مقایسه با سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.
وی یادآور شد: این شبکه برای کشت بهاره امسال که پشت سر گذاشته ایم، نسبت به تهیه نهاده های کشاورزی نیز اقدام کرد که در همین راستا،هشت هزار تن کود اوره، هزار تن کود فسفات، 200 تن فسفات آمونیوم، 400 تن سولفات پتاسیم، سه هزار لیتر قارچ کش، دو هزار و 300 لیتر علف کش و 27 تن کربنات دو پتاس تهیه و توزیع کرد.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک