پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۲۷۹۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ساعت ۲:۴۳

تنبیه بدنی، دانش آموز بجنوردی را راهی بیمارستان کرد/ مدیر آموزش و پرورش بجنورد: جزییات موضوع در حال بررسی است

مدیر آموزش و پرورش بجنورد درخصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه گفت: تیمی از مسئولان آموزش و پرورش بجنورد مامور پیگیری این موضوع شده اند.
تنبیه بدنی، دانش آموز بجنوردی را راهی بیمارستان کرد/ مدیر آموزش و پرورش بجنورد: جزییات موضوع در حال بررسی است,

اسدی ، مدیر آموزش و پرورش بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، افزود: بر اساس گزارشی که شب گذشته به ما ارائه شد یک دانش آموز بجنوردی توسط مدیر مدرسه مورد تنبیه بدنی قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه گروهی که مامور پیگیری ماجرا بودند هنوز گزارش کاملی را در این خصوص ارائه نداده اند و من نمی توانم به طور کامل ماجرا را آن طوری که در فضای مجازی منتشر شده است تایید و یا تکذیب کنم، ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است و طبق صحبت های پزشک معالج،  این دانش آموز مشکل خاصی ندارد.

 

اسدی گفت: برای رسیدن به واقعیت موضوع باید منتظر گزارش تیم بررسی کننده ماجرا باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش بجنورد در عین حال تصریح کرد: تنبیه بدنی دانش آموزان در آموزش و پرورش ممنوع است و در دوره های ضمن خدمت و جلسات این موضوع به مدیران و معلمان تاکید می شود.

 

وی با بیان اینکه اتفاق های این چنینی اصلا مورد تایید ما نیست و حتما با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد، افزود: گاهی اوقات تحت تاثیر شرایط اتفاقاتی رخ می دهد که خوشایند نیست.

 

اسدی در خصوص آسیب اجتماعی خشونت در بین دانش آموزان نیز گفت: خشونت یکی از آسیب هایی است که دانش آموزان با آن درگیر هستند و راهکارهایی برای کاهش آن در دستور کار قرار گرفته است.
 

وی خاطر نشان کرد: ارتباط مستمر بین اولیا دانش آموزان و مدارس می تواند تاثیر زیادی در کاهش بسیاری از آسیب هایی که هم اکنون دانش آموزان با آن درگیر هستند، داشته باشد.

عکس تزئینی است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1396/08/12
0
0
مدیر آموزش و پرورش استعفا دهد.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک